Puslapis 33

Re: Padangos ir oras

ParašytasCOLON 2011 09 30, 16:37
ODUVANAS
ZND007 rašėCOLONkazkaip keistai cia diskusija vyksta :) juk jei dedi padangas ir ratlankius nurodytus gamintojo ten pvz R15/195/60 ir sugalvoji uzsideti R17 rata, bet padanga irgi uzsidedi pagalvojes ir islaikes plocio ir aukscio santyki, tarkim, TURI kuo artimesni gamyklinei padangai praktiskai slegio reikalavimas nesikeicia ir puti tiek kiek nurodo gamintojas, tiesiog del saves ir lietuvos keliu bukles galima dapust ten +0.1-0.2 baro ir tiek. Girdejes as esu ir tokiu tipo meistreliu pasisakymu "...tai cia ZR padangos i jas maziausiai 3 barus reik pust..." arba "...o R18 padanga zemo profilio reik pust 2.8 baro zinok..." tai cia tokiom pasakom tikesi tai nieko doro nebus :)
Niekad neesu iputes i savo R17 daugiau 2.3 baro ir ramiai vazineju ir ratai lygus ir padangos tolygiai nudile.
kuom skiriasi R nuo ZR

Re: Padangos ir oras

ParašytasCOLON 2011 10 01, 01:01
redline
ZR tai greicio indeksas kuris reiskia kad galima vaziuoti daugiau nei 240 km/h. R tai iki 170 km/h berods leistinas maksimalus.

Re: Padangos ir oras

ParašytasCOLON 2011 10 03, 11:06
ZND007
panasiai :) dabar pasikeites zymejimas, bet kazkodel ZR naudojamas dar vis.

Prior to 1991, tire speed ratings were shown inside the tire size, before the "R" character. The available codes were SR (112 mph, 180 km/h), HR (130 mph, 210 km/h), VR (in excess of 130 mph, 210 km/h) and ZR (in excess of 149 mph, 240 km/h). The ZR code is still in common use, often combined with a W or Y speed code.

Re: Padangos ir oras

ParašytasCOLON 2011 10 03, 11:19
ODUVANAS
ar gi R16 ar ZR16 greicio kodeksas, o ne skersmuo?

Re: Padangos ir oras

ParašytasCOLON 2011 10 03, 11:37
Dzhedaj
Skersmuo sukergtas su greičio indekso žymėjimu, t.y. Z raide.