Puslapis 46

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 07, 15:52
egisas
Kaip visada Micai dakare laikosi varzybu pradzioje uz trejetuko ribu, veliau slenkasi i prieki kai WV sugenda :) ziuresim kaip siemet bus.

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 07, 19:02
jhonis
matai šis ralis biški skiriasi savo profiliu nuo ankstesniuju, nes micai savo pranasuma pradedavo rodyti sunkiausiuose etapuose per smeli ir kopas, o siame ralyje tokiu etapu bus palyginus mazai. Siais metais bus daugiau akmenuotu, kalnuotu bekeliu kur labai daug kja lemia ir laimes dalykas, nes prakirsti padanga bus labai lengva. Zodziu labai specifines salygos. Plius neeaisku kaip ten ta nauja masina, nes kol kas greitose trasos dalyse jinai gana stipriai atsilieka nuo VW ir BMW. Zodziu anksciau viskas sprendese mauritanijos smelynuose, o cia kiek ziurejau kelio profili, tai 10 ir 11 etapuose. Iki tol skirtumas tarp lyderiu jauciu net nevirsys 15 min. Zodziu bus labai idomu, ir mitsai nuo tu 10 etapo kilometro aukscio kopu turetu nuvaziuoti pirmi :wink:

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 08, 13:51
Wytska
siaip po 5 etapo mitsubishiai atsilieka 25, 42, 44 ir 90minuciu.

1 302 BMW 18:44:37 00:00:00
2 305 VOLKSWAGEN 18:47:01 00:02:24
3 301 VOLKSWAGEN 18:51:10 00:06:33
4 308 VOLKSWAGEN 19:04:32 00:19:55
5 304 MITSUBISHI 19:09:06 00:24:29
6 300 MITSUBISHI 19:13:21 00:28:44 + 15:00 baudos
7 309 HUMMER 19:26:25 00:41:48
8 303 MITSUBISHI 19:26:41 00:42:04
9 307 VOLKSWAGEN 20:01:17 01:16:40
10 322 MITSUBISHI 20:24:03 01:39:26

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 08, 21:19
Haris
Tai ka, jau ir antro misto turbut nebera :( Sian kiek ziurejau net pirmo tarpinio finiso nepasieke

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 08, 21:51
Wytska
graziai atrode tas mitsas istriges vandeningoje pelkeje "DYKUMU RALYJE" :no:

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 08, 22:38
Mindaugelis
O Petrauskas, ar kaip jis, ar tik ne i 16 pakilo bendroj?

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 12:04
jhonis
Petraitis bendroje 33, pradėjo spausti ir jaučiu rizikuoti kas jam per praėjusius dakarus buvo būdinga. Bet dabar jis gali sau tai leisti, nes turi neblogą mašiną, plius gera serivisą iš Oskaro komandos.
Gudrutis Al Attiyah diskvalifikuotas. Iš esmės teisingas sprendimas, visiškai pritariu teisėjams. Bandydamas išsaugoti variklį nuo perkaitymo, nukirto dali trasos ir atvažiavo pirmas. Jeigu jis butu privatus vairuotojas dar atleidžiama. Bet dabar toks poelgis negali buti toleruojamas. Žodžiu prasideda pats idomumas. Aišku gaila, kad mitsai liko tik dviese, bet pamačius koks atvažiavo peteranselis po avarijos reikia džiaugtis, kad išvis mechanikai sugebejo paruosti jo masina startui. Tik labai itartinai VW siais metais be gedimu vaziuoja, sunku net patiketi, bet viskas isaiskes po poilsio dienos kai bus patys sunkiausi trys etapai ir ar atlaikys ju varikliai.

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 13:34
Haris
Al Attiyah diskvalifikavo pagal taisykle: jei praleidi iki 4 tarpiniu punktu - 2 val baudos, jei daugiau - diskvalifikacija. Vienaip ar kitaip nebutu baiges, ne jam sitas ralis. O Vagenai ta pacia masina jau ne pirma dakara varo ir siaip rally reiduose vazineja, tai ir patikimumas yra. O mitsai gales rautis plaukus kad ant dezelio perejo kai turejo gera rinkiny, nelabai maciau prasmes kazka keisti. Dabar beliko tik sekmes faktorius. Puse valandos nera daug, bet ir nera visai mazai. Reikia po 5-7 minutes kiekviename etape laimet, o kaip rodo rezultatai siais metai, tai be paklydimu nelabai realu.

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 13:37
Mantas
Haris rašėCOLONAl Attiyah diskvalifikavo pagal taisykle: jei praleidi iki 4 tarpiniu punktu - 2 val baudos, jei daugiau - diskvalifikacija. Vienaip ar kitaip nebutu baiges, ne jam sitas ralis. O Vagenai ta pacia masina jau ne pirma dakara varo ir siaip rally reiduose vazineja, tai ir patikimumas yra. O mitsai gales rautis plaukus kad ant dezelio perejo kai turejo gera rinkiny, nelabai maciau prasmes kazka keisti. Dabar beliko tik sekmes faktorius. Puse valandos nera daug, bet ir nera visai mazai. Reikia po 5-7 minutes kiekviename etape laimet, o kaip rodo rezultatai siais metai, tai be paklydimu nelabai realu.
As irgi nelabai supratau, kodel Mitsai siais metais nusprende ant saliarkos vaziuot... :roll:

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 14:00
jhonis
Oficialiai mitsubishi motos teigia, kad pereidami prie dyzelinio variklio jie norejo parodyti, kad kompanija kaip ir visi pasaulyje akcentuoja mažesne gamtos tarša ir tuo paciu gali isgauti ispudinga sukimo momenta.
http://www.mitsubishi-dakar.com/global/racing_lancer

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 14:24
Dzhedaj
Ne kas kita, kaip marketingas...

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 17:16
jhonis
viskas peteranseliui problemos su variklio perkaitymu. Pirmos vietos nebematyt. Liko paskutine viltis Roma :(

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 17:34
Haris
Peterhansel engine on fire. Viskas Mitsams. Roma nesugeba laimeti net SS, tai tikrai nemanau kad Mitsai ka nors laimes, nebent Vagenai kris kaip Mitsai. 2 per 2 dienas.

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 17:42
Wytska
mlia viskas per tuos zyzelius

Re: Trys deimantai Dakare

ParašytasCOLON 2009 01 09, 17:45
Haris
2 is 3 pasitrauke del mataro. Gal kitais metais varys ant elektros jei jau taip uz svara eina :D