Puslapis 12

Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 09, 00:40
ZyXEL
Taigi, jums reiks:
Paveikslėlis

Po išardymo aš nusprendžiau palikti seną apšvietimą (po to pasakysiu kodėl)- tai diodų su varžomis ir gabalo laido neprisireikė ;)

Kaip išimti visą skydelį iš mašinos:
* Nuleidžiame vairą žemyn
* Išsukame du varžtus "stogelio" viršuje
* išimame dengiančią plastmasę (lengviau tai padaryti užkišus atsuktuvą tarp panelės ir plastmasės)
* atsukame 4 varžtus, laikančius skydelį ir išimame (lengviau išsiima šiek tiek patraukus į save ir tada sukant apatinę dalį link savęs)

Atskiriame "stiklą" nuo skydelio vidurių (tereikia palenkti kelias laikančias kojeles):
Paveikslėlis

Senieji ciferblatai:
Paveikslėlis

Nuimami:
* Nuimame rodykles (gelbsti kokie nors du stipresni, ganėtinai ploni įrankiai- man suėjo metalo pjūkliukai ;) )
* Atsukame 6 mažus varžtelius
* Nuėmus ciferblatus- iš blogosios pusės šiek tiek pašildom rodykles "laikančiuosius" strypelius ir juos ištraukiame

Išardžius atrodo taip:
Paveikslėlis

Tie plastmasiniai skaidrūs gabalai išskirsto lempučių spinduliuojamą šviesą ciferblatams, taip pat laiko juos iš apačios. Dėl jų yra LABAI mažai vietos sumontuoti diodus prie rodyklių ir kilometražo :(

Mėlynos lemputės- Philips BlueVision baltam rodyklių ir kilometražo apšvietimui (standartinės vietos- viršutinė šiek tiek praplatinta ir pritaikyta tai lemputei, nes ten stovėjo mažesnio dydžio):
Paveikslėlis

* Ant naujų ciferblatų pritvirtiname rodyklių "laikiklius" (perkišus per skylutes vėl pašildoma iš blogosios pusės, kad šiek tiek išsiplėstų tvirtinimai)

Uždedame naujus Indiglo ciferblatus (būtina dėti ant senųjų, nes Indiglo ciferblatų apatinis sluoksnis yra žydras ir rodyklės švies žydrai :lol: ):
Paveikslėlis

Prisukame:
Paveikslėlis

Prakišame laidus per nenaudojamų lempučių (srs ir pan.) vietą, pritvirtiname "skysta plastmase":
Paveikslėlis

Prilituojame prie blogojoje pusėje esančių kontaktų- raudoną prie "ILL+", juodą prie "ILL-":
Paveikslėlis

Tokiu atveju skydelio apšvietimas ir ciferblatų švietimo ryškumas reguliuosis kartu, sukinėjant apšvietimo reguliatorių. Kadangi atsukus mažiau "smarvės" į Indiglo (labai jau spigina akis ant MAX) labai sumažėja rodyklių apšvietimas- reikėjo imtis kito pajungimo būdo ;)

Išimame reguliatorių:
Paveikslėlis

Žalias laidas: +12V
Juodas su geltonu: +12V įjungus šviesas, o prijungus reguliatorių- sukinėjant kinta nuo ~6V (MIN) ir 0V (MAX)
Juodas laidas: 0

Mano priėjimas buvo toks:
* Nukirpau juodą su geltonu ir juodą laidus, prilitavau prie juodas/geltonas laido Indiglo konverterio raudoną laidą, prie juodo- juodą. Sujungiau nukirptus laidus atgal.
* Suradau, kuris laidas skydelio dešiniojoje jungtyje (kuri pasimato išėmus skydelį- pritvirtinta prie mašinos plastmasių)- 7tas apatinis, skaičiuojant iš kairės į dešinę (įskaičiuojant ir trečią tuščią).
* Suradau toje pačioje jungtyje ir nulį.
* Nukirpau abu. Jungties juodą/geltoną sujungiau su nuliniu ir, aišku, nulinį sulitavau į krūvą ;) Ateinantį juodą/geltoną (kitas, likęs nukirpto laido galas)- izoliavau ir palikau neprijungtą prie jungties.
* Susukam laidus ir pritvirtiname prie bendros krūvos. Konverteris labai gerai įsitaisė ant kojų apipūtimo plastmasės.
* Sudedame skydelį atgal, susukame varžtus

Šitoje vietoje reikėtų sudėti skydelio rodykles. Užšildom mašiną iki darbinės temperatūros- uždedame apsukų ir temperatūros rodykles (ant užkurtos mašinos- praverčia, jei prieš nuimdami rodykles buvote įsidėmėję/nusifotografavę, kaip stovėjo rodyklės prieš operaciją ;) ). Nuvažiuojate į benzino kolonėlę, prisipilate pilną baką benzino ir uždedate benzino rodyklę ties max žyma. Dėl greičio rodyklės galimi du variantai: a) uždėti taip, kaip buvo; b) pasiimti GPS ir nusistatyti tiek, kiek yra iš tikro ;) Aš pasirinkau antrą variantą (teko nemažai pavargti, kol pasisekė uždėti taip, kad ir nustačius gerai prie 40/60/80 rodytų teisingai ir prie 110/130)...

* Uždedame skydelio "stiklą" prie "vidurių"
* Sujungiam Indiglo ciferblatų laidus su konverterio laidais
* Suslepiam laidus ir uždedame dengiančią plastmasę. Susukam jos varžtus ir pakeliam vairą aukštyn :)

Toks pajungimas leido turėti pilnai apšviestas rodykles bei odometrą (nesireguliuoja- šviečia MAX), bei galimybę reguliuoti Indiglo ciferblatų apšvietimo stiprumą. Tiesa, tokiu būdu galima jam paduoti tik tą ~6V-0V intervalą (kas yra "max gali šviesti tik pusę savo pajėgumo"), bet man to pilnai pakanka, nes padidinus daugiau- žiauriai nuvargsta akys.

Rezultatas:
Paveikslėlis

Beje, čia "baltas" ciferblatas (matyt Lenkijoj žydra yra ta pati balta) ;) Dieną melsvumo visai nesimato ir ciferblatai atrodo taip, kaip neuždegti (foto aukščiau). Ir greičio rodyklė nukritus taip žemai dėl tikslaus greičio važiuojant, bei "kojelės" nebuvimo (pas colt'us nėra, o ir standartiškai kažkiek būna rodyklė nukritus)...

Sėkmės meistraujant ;)

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 09, 09:38
Matosas
ok greitu laiku sumesiu savo indigo montavimą į 2g eclipse/talon

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 09, 12:07
justutiz
pas manes dar dabar nepajungtas nors sudetas jau kokius 3men, niekaip nesiseka man susitvarkyt ten su elektra

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 09, 18:43
zixelis
kas tai darote, nepamirskit ir ridos tuom paciu atsukt :D

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 09, 19:52
Juliuoshius
zixelis rašėCOLONkas tai darote, nepamirskit ir ridos tuom paciu atsukt :D
Kazin kiek pats Zyxel atisuko ?:) nejau tikra rida 15....0 :)

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 09, 21:13
Kevinas
O jei jau atsukineji, tai tiesiai skaiciukus pastatyk :mrgreen:

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 10, 09:30
ZyXEL
Juliuoshius rašėCOLON
zixelis rašėCOLONkas tai darote, nepamirskit ir ridos tuom paciu atsukt :D
Kazin kiek pats Zyxel atisuko ?:) nejau tikra rida 15....0 :)
Pažiūrėkit ankstesnes foto- neatsukau, tiesiog tie skaičiai susimaišė bandant diodus kaip nors įpliūrint ;) Bandžiau tiesiai sudėliot- nepavyko :oops: Beje, tam, kad galėtumėt atsisukt- reiktų dar ir nuardyt tą vidurinę dalį- karoč pačiam buvo įdomu ar neatsukta, tai pasižiūrėjau kiek varžtukų reiktų atsukt- nusprendžiau, kad galbūt atsuko kitu metodu :lol:

P.S. Kai pirkau- rida buvo šiek tiek virš 120K :roll: dabar jau perlipo 160K riba...
P.P.S. justutiz> tai viską gi aprašiau, ko ten nemokėt? Jei jau anksčiau nemokėjai pasijungt, nes nemoki testeriu naudotis- tai pagal mano aprašyma gali nemokėt nebent nemoki skaityt arba spalvų nepažįsti :lol:

Va foto, daryta 2006-05-24 :P
Paveikslėlis

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 11, 18:56
t-sport
butu visai graziai jai dar pacios rodyklukes kokia raudona svietu..dar ta balta atseit biski ne i tema kazkaip...o mate kasnors kurnors irgi va colto sita reikala bet kad tachometras iki 9000rpm butu?

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 13, 23:02
Arturs
t-sport rašėCOLONbutu visai graziai jai dar pacios rodyklukes kokia raudona svietu..dar ta balta atseit biski ne i tema kazkaip/
berods tam tinka fluorecentiniai ar kaip ten, dazai, nudazai rodykles ir sviecia jos.

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 14, 13:05
Karys
Arturs rašėCOLON
t-sport rašėCOLONbutu visai graziai jai dar pacios rodyklukes kokia raudona svietu..dar ta balta atseit biski ne i tema kazkaip/
berods tam tinka fluorecentiniai ar kaip ten, dazai, nudazai rodykles ir sviecia jos.
As gal biski perdaug teoretikas, bet jei kas praktiskai isbande tai gales paneigt.
Mano supratimu tai fluoresenciniai dazai sviecia tamsoje. O vat prietaisu skydelis kazkiek manau tikrai apsviecia rodykles. Tai kaip ir nelabai sviest turetu tos rodykles jei ijungtas apsvietimas prietaisu skydelio :roll:

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 14, 13:56
ZyXEL
Taip, reikėtų tiesiog dabartines baltas nutepti kokiais nors permatomais raudonais dažais (nes pačios rodyklės šviečia). Tačiau man tada būtų jau margutis, o dabar, kai yra baltos (foto atrodo šiek tiek gelsvos), visai normaliai ;)

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 14, 20:41
Fever
t-sport rašėCOLONbutu visai graziai jai dar pacios rodyklukes kokia raudona svietu..dar ta balta atseit biski ne i tema kazkaip...o mate kasnors kurnors irgi va colto sita reikala bet kad tachometras iki 9000rpm butu?
EVOIII... :wink:

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 25, 13:10
Arturs
Karys rašėCOLON
Arturs rašėCOLON berods tam tinka fluorecentiniai ar kaip ten, dazai, nudazai rodykles ir sviecia jos.
As gal biski perdaug teoretikas, bet jei kas praktiskai isbande tai gales paneigt.
Mano supratimu tai fluoresenciniai dazai sviecia tamsoje. O vat prietaisu skydelis kazkiek manau tikrai apsviecia rodykles. Tai kaip ir nelabai sviest turetu tos rodykles jei ijungtas apsvietimas prietaisu skydelio :roll:
tesiog skaiciau panasu manuala, kur teige jog tie dazai patys nesviecia, o labai graziai atspindi rodykliu apsvietima ir atrodo lyg sviecia. nu cia jau reikia empiriniu budu ziuret..

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 25, 15:30
Riebus
geriausia rodykles nuiminet su sakute ;) (valgomaja)

Re: Indiglo ciferblatų sumontavimas bei pajungimas

ParašytasCOLON 2008 10 26, 02:46
ZyXEL
Riebus rašėCOLONgeriausia rodykles nuiminet su sakute ;) (valgomaja)
Jep, skaičiau tą, bet po mano ciferblato rodyklėm buvo LABAI mažai vietos ir šakutė tiesiog nepalindo :roll: