Skirtumai tarp 4G63 variklio "6bolt" ir "7bolt" modifikaciju

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Skirtumai tarp 4G63 variklio "6bolt" ir "7bolt" modifikaciju

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2009 02 05, 15:19

Sioje temoje apibudinami esminiai skirtumai 4g63 varikliu modifikacijose kurias reikia iveikti keiciant arba papildomai modifikuojant (dilde, plaktukas, pjukliukas) varikli komplektuojancias dalis.

Sis variklis pagrinde naudojamas DSM (Eclipse,Talon, Lazer, Galant G6 GTI-VR4) nuo 89 metu ir buvo tokios pat konkstrukcijos iki 99 metu be kardinaliu pasikeitimu. Nors pagrinde buvo naudojamas DSM masinose, vidinius komponentu antai kaip stumokliai ir ju ziedai, indeklai, tarpines, reiboksliai arba termostatai panaudotini ir nuo kitu automobiliu kuriu variklis yra 4G6X (pvz 1999 metu Galantas G8 2L )

Sutrumpinimai antai kaip 6bolt (sesi varstai) ir 7bolt kile tam kad kuo paprasciau ivardinti skirtyngus variklius. Sis pavadinimas kilo nuo varztu kiekio kuriais smagratis priverziamas prie alkuninio veleno.

Kadangi pirmos kartos Eclipses buvo pradetos gaminti su 6bolt, o nuo 92 m. vidurio buvo pereita prie 7bolt varikliu siu masinu savininkams dazniausiai kyla klausimas kuris gi variklis pas juos stovi. Beto perkant masina kuri jau galejo tureti variklio pakeitima reiktu zinoti koks tiksliai variklis pas jus stovi, nes to reikes perkant remonto dalis. O ju tikrai reiks :mrgreen:

Lengviausias ir patikimiausias budas, pasikeliat masina ant domkrato is vairuotojo puses ir su iseiginiais trenigais palendate automobiliu ir stebite variklio dugna ta vadinama tepalo talpykla (karteri) po dirzais:

Jeigu pas jus toks kaip virsuje tai pas jus 6bolt variklis talpintas i DSM iki 92 metu o jeigu kaip apacioje tada pas jus 7bolt variklis sveikinu!
Paveikslėlis

Jei jus vairuojate naturalaus suspaudimo varikli (Ne Turbo) tai sekantis apipasakojimai jum tikrai neturetu sukelti didesnio emocinio susidomejimo, todel kad jusu automobilio galiai tai neturi jokio skirtumo. Zinoma jei jau taip atsitiko kad jusu variklis subirejo nepataisomai ir ji reikia surinkineti is atskiru daliu ir kepti frankensteina tada pasiskaitykite tikrai pravers.


Variklio "galvuciu" skirtumai tarp 6bolt ir 7bolt yra svarbus tuom kad 6bolt skyles skirtos varztam kuriais galva priverziama prie bloko yra didesnes negu pas 7bolt galva todel dedant 7bolt galva skyles teks praplatinti. Taip pat 1G naudoja tik CAS(veleno padeties daviklis) esanti ant galvos ir kompas gauna info is jo, o 7bolt CAS (2G) sistema veikia kitu principu. 6bolt CAS taip pat gali skirtis: senesnis veikia optikos, o jaunesnis holo principu nors tai esmes nelabai ir sudaro. Taip kad tam kad naudoti 6bolt galva ant 7bolt bloko riekalingas laidu perdarymas. Arba galima isigyti jau paruosta perejima is ebay ir 1G 6bolt galva galima krauti ant 7bolt bloko ir jungti viska prie 2G kompo. O jei jus ant savo 2G pakeitete tik bloka, tai info kas ir kaip bus pateikta prie bloko skirtumu aptarimo

Siame foto matomi ausinimo paskirstymo skirtumai pas 1G 6bolt arba 7bolt virsuje bei pas 2G 7bolt apacioje. Taip pat matoma kad tepalo magistraleje (kaire puse) pas 2G stovi isuktas varztas kas biloja apie turbos tepimo tasko pakeitima,kad tai geras sprendimas manau aisku ir taip todel situo pointu 1G motoras luzina bet tai labai nesunkiai patvarkoma ir tai nera 1G motoro galvos minusas:
Paveikslėlis


Galvu foto is kitos puses(isiurbimo kanalai), tam kam rupi performancas turetu pastebeti kad foto kalba pati uz save ir cia 2G galva smarkiai gauna i galva :) . Nesu garantuotas ar 1G NA ir T galvos vienodos bet manau kad jo ir tie kas turi 2G turetu rimtai susimastyti apie variklio galvos keitima jei nori i motora pumuoti ora didesniais abjomais:
Paveikslėlis

Apart vizualiniu skirtumu taip pat galima pateikti "galvu" performanco skirtumus. Oro pralaidumas zinoma gali buti diskutuotinas reikalas nes oro kiekis buvo matuotas prie vienodo srauto bei vienodo isiurbimo kolektoriaus. Todel galima pasakyti kad geras brandinis kolektorius ant 1G galvos bus labiau efektingas negu ant 2G, nors pagrindini pagerejima oro srauto generuos jis pats.

Isiurbimo ir ismetimo kanalu pralaidumas pakeliant voztuva 1 simtaja dali colio:
Paveikslėlis Paveikslėlis


Varikliu blokai skiriasi taip pat kaip ir galvos bet tie skirtumai yra esminiai ir juos reiktu atsizvelgti surinkinejant varikli kuris turetu tarnauti ilgai. Juos taip pat reiktu padalinti i 6bolt ir 1G 7bolt bei 2G 7bolt. Vizualiai skirtumu nera daug arba jie nera esminiai bei mums neturetu rupeti. O vat vidine bloko architektura ir naudojamos vidines dalys bei ju skirtumai to medelio bloke yra esminiai ir juos aptarsiu po viena:

Bloko architektura -

Alkuninis velenas -

Veleno indeklai -

Svaistikliai -

Svaistikliniai indeklai -

Stumokliai -

Stumokliniai pirstai -

Ziedai -

Rieboksliai -

Tepalo pompa su balansyru -

Papildomas balansyras -

Smagratis -

Tepalo pompa degianti plokste (nzn kaip vaidnasi) -

Vandes pompa -

Hidraulinis itempejas -

Skremuliai -

Dirzu komplektacija -

Dirzu apsaugos -

Kiti "abvesai" -

Straipsnis nebaigtas :P
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Skirtumai tarp 4G63 variklio "6bolt" ir "7bolt" modifikaciju

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2009 02 05, 15:31

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Re: Skirtumai tarp 4G63 variklio "6bolt" ir "7bolt" modifikaciju

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2009 02 05, 15:51

as esu surinkes 7bolt varikli naudodamas 6bolt bloka (2g):

7bolt stumai ir svaistikliai plius 7bolt alkune sudejau i 6bolt bloka nes akluninio indeklu plotis nesiskiria skiriasi tik svaistikliu nes eina "bigrod" masyvus ir sunkus, arba "smallrod" lengvesni ir mol silpnesni. Esminis skirtumas tarp bloku tai kad aliuminio plokste (2g 7bolt) kuri randasi prie dirzu ir po kuria eina tepalo kanalai turi papildoma ispjova skirta CAS kai tuo tarpu ant 6bolt varikliu visu CAS tvirtinasi ant galvos todel ta plokste neturi sios ispjovos ir ja padaryt labai precizinis darbas nes plokste turi ertmiu kuriomis bega tepalas ir galima viska supist. Meistras kuris surinkinejo panaudojo 7bolt plokste ant 6bolt bloko bet jam kaska teko perdarineti bet labai elementariai. Tokiu atveju tiko ir 7bolt apsaugos. Tepalo pompa turejau nuo 6bolt bloko. Vienintelis fizinis skirtumas kai norejau ikist 6bolt varikli i 2g tai reikejo modifikuoti bloka laikancia alkune nes neatitinka tvirtinimai tarp kebulo ir bloko.
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

BUTTON_POST_REPLY