Remontuojam L200

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
Vartotojo avataras
medziotojas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3
UžsiregistravoCOLON 2008 08 06, 18:08
AutomobilisCOLON L200 2004m.
MiestasCOLON Vilnius

Remontuojam L200

Neperskaitytas pranešimas medziotojas » 2009 03 17, 23:29

Sveiki kolegos džipistai. Apturėjau tech.apžiūra šiam mėnesį, nes L200 kaip krovininiui reik praeidinėt kas metai, ir ten buvau nemaloniai nustebintas 8O Šaibom išėjo galinių amortizatorių apatinės gumos, stabilizatoriaus "ūsų" gumos ir taip vadinamas "majatnikas" - nežinau kaip pavadint lietuviškai :D vairo kolonėlės pagalbininkas. Pasirodo galiniai amortikai keičiami iš vis - gumos jiems nekeičiamos 8O , o jos buvo visiškai, nuo važinėjimų laukais ir miškais, susidėvėję. Stabilizatotiaus gumos taip pat "išsiplakę". Pasizvanyjau dėl detalių - bliamba amortiko kaina su visom įmanomom nuolaidom apie 80 lt, stabilizatoriaus gumų vienos kaina apie 25 lt 8O , "majatnikas apie 270 lt.
Kadangi esu "seno kirpimo" pradejau galvoti kaip išvengti šių išlaidų ?
Reziumė - amorizatorių remontas - 4 lt, stabilizatoriaus - 6 lt ir "majatniką" teko pirkti orginalą - 180 lt
Galiniams amortikams gumas pirkau rusiškas, tipo Nivos berods, kurios susideda konusu iš 2 dalių. senas išpjoviau, o rusiškas aptekines ant "šmirgelio" ir pasidarbavęs peiliu jas pastačiau. Stabilizatoriui irgi rusiškas parinkau, pagal panašius matmenis ir skylės išmierą. biski darbo aštriu peiliu ir stabilizatorius tapo net "kietesnis" nei orginalo. Apie 1 val. darbo ir pakaba sutvarkyta. Jei būčiau pirkęs "orginalus" ir būčiau tai atlikęs servise - galit įsivaizduot kiek būtų nulupę. SUTAUPIAU sakyčiau gan nemažai.
Norėčiau su kitais L200 šeimininkais pasidalinti a/m remonto bėdom ir sėkmėm šiame skyrelyje :wink:
Sėkmės remontuojant savo "žirgus" !
Viskas apie medžioklę ir ne tik http://www.medziotojas.eu
Jei Jūsų a/m purvinas - užsukite į http://www.plovykla.com

Vartotojo avataras
ZyXEL
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 11303
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
SkypeCOLON zyxelis
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: Remontuojam L200

Neperskaitytas pranešimas ZyXEL » 2009 03 18, 01:07

Nuoširdžiai tikiuosi, kad neatsisuks taupumas prieš patį ;) Turim mes čia pavyzdžių įvairių. Sėkmės eksploatuojant ;)
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas

Lancer Evolution X GSR 2011

xtreme
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1
UžsiregistravoCOLON 2009 03 23, 13:28
AutomobilisCOLON Mitsubishi L300
SkypeCOLON gedas37

Re: Remontuojam L200

Neperskaitytas pranešimas xtreme » 2009 03 23, 16:33

Laba,
Manau kad nelabai i sitos klases forume dali rasau, bet kadangi jau su L susije tai... :)

Taiva, isigijau L300, 85metu, 2.3d, kemperi.
2WD ar 4WD dar neissiaiskinau :)

ir va iskart klausimai, gal kas susidurete (sunumeruosiu, kad butu lengviau susigaudyti :) ):
1. Problema - perdaug didelis vairo laisvumas - reikia pasukt vos ne 180laipsniu kad masina bent kiek sureaguotu. Masina be vairo stiprintuvo. Klausimas ar kas arde ir jei arde tai kaip ardosi vairo kolonele (itariu bites kad joje problemos), arba kur jas remontuoja uz PROTINGA kaina.
2. Kaip su situ varikliu temperaturos kaitom? Esme tokia, kadkai vaziuoju ~55 km/h 4 pavara - temperaturos rodykle stovi ties pirma padala. Bet neduok Die padauginsi gazo/greicio - per kelis kilometrus temperatura pakyla dvigubai. Kame gali buti kampas? ar prasta ausinimo skyscio cirkuliacija ar dar kas? Dar idomus pastebejimas - siaip pastoviai sukasi ir difuzorius is variklio puses - ne taip kai kitose masinose (tik pakilus iki tam tikros temp), bet iskart uzsivedus - kaip pas tarybini gazika :) Ir isvis kokia temp paprastai yra palaikoma pas sita japona? 80-90laipsniu? ties kuria vieta ciferblato ten turi but rodykle? nes ten jokiu skaiciu nera...
3. kaip reikalai su srotais Kaune ir aplink ji, kur ardo sitokias mikruskes? Yra tokiu?

Tiek siam kartui
Xtreme

BUTTON_POST_REPLY