Puslapis 11

Galant'o galinių suportų restauravimas

ParašytasCOLON 2010 05 17, 21:43
Roliz
Pateiksiu info kaip restauruoti galanto suportus. Tas pats galioja ir priekiniam, tik patys stumuokliukai ir gumytes didesnės.
Pirmiausia nujamam suportus nuo auto. Tada galima pradėt ardymo darbus. Stumuokliuką su replėm galim ištraukt sukimo būdu(taip lengviau lenda), tada užkišam atsuktuvą už gumos ir užkeliam ant stumuokliuko, ir ištraukiam jį. Gumą laiko apskritimo formos metaliukas, susirandam kur jis išsiskiria ir užkišę atsuktuvą jį ištraukiam. Tada guma paprastai išsitraukia. Šeip galima tą guma ir be gailesčio ištraukt, vistiek keičiama bus. Yra dar ir vidinė guma kuri neleidžia skysčiui prasiskverbti. Ją irgi traukiam atsuktuvo pagalba.
Jei suportai šiektiek korodavę, galima į juos pripilt acto ir palikt parai, po to šiektiek vidų prasveist.
Paveikslėlis
Su stumuokliukais irgi galima taip padaryt, jeigu jie neatrodo taip kaip foto:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Tokius jau reikia keisti, nes surinkus pradės leisti skystį.
Gumos atrodo taip:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Surenkant įdedam vidinę gumą ir apsauginę gumą, uždedam metaliuką ir pripilam stabdžių skysčio šiektiek užkisę skylę apačioj. Įgrūdam stumuokliuką, užmaunam gumą ant krašto ir sustumiam stumuokliuką iki galo. Lieka pritvirtint prie rato. Aišku dar gerai yra patikrint kreipiančiųjų stovį, jas sutept vario ar grafitiniu tepalu. Belieka tik nuorint.

Re: Galant'o galinių suportų restauravimas

ParašytasCOLON 2010 07 20, 22:46
deduska
kreipenciosiom garfitinis tepalas nelabai tinka,pats isbandziau,geriausiai naudoti specialiai tam skirta tepala,toks baltas,mazuose pakeliose pardavinejamas

Re: Galant'o galinių suportų restauravimas

ParašytasCOLON 2010 07 20, 23:49
Roliz
Grafitinis tepalas naudojamas granatose, ten seip didesne apkrova nei stabdziu suportuose. Be to minejau, kad tinka varinis bei galiu pridurt ir guoliam tept skirtas tepalas.