DRL be LEDų (ir kitų kalėdinių atributų)
ParašytasCOLON 2014 01 26, 18:26
Kažkaip pripratau, kad Subaru buvo gamykliniai DRLai ir nereikėjo važinėti nuolat neįskaitomu radijo ekranu, degančiom visom salono lemputėm ir t.t.
Visokie kiniški arba ne tik kiniški (tada brangūs) variantai netraukia, visiškai nesinori gręžioti bamperio ir šiaip akivaizdžiai ne gamyklinio sprendimo. Radau vokiškų porą modulių, bet jų kaina apie 100 eurų su siuntimu... Tada pavyko rasti modulį pas kaimynus:
www.dzienne.eu
Jų saite nuorodos į allegro.pl skelbimus, norint įsigyti, bet parduoda ir per ebay:
Pigesnis modulis - http://www.ebay.co.uk/itm/261330601078
Brangesnis modulis - http://www.ebay.co.uk/itm/261323288396
Jungiami ilgųjų šviesų žibintai (realiai galima ir trumpųjų), kurie šviečia 30% galingumu (20W). Panašus sprendimas gamykliškai naudojamas, Toyotose, Lexus, Audi ir t.t.
Brangesnis modulis skiriasi nuo pigesnio, kad gauni ilgesnius laidus, visus instaliacijai reikalingus laidų pertraukėjus, turi saugiklį, ilgesnę garantiją, plius turi automatinį įsijungimą pagal generatoriaus įtampą.
Mano atveju teko vis tiek jungti degimu valdomą pliusą prie modulio, nes Hondos generatoriaus įtampa reguliuojama dinamiškai pagal apkrovą. Taigi iš viso teko prijungti 6 laidus. + ir -, degimas, abi ilgųjų šviesų lemputės ir gabaritai. Kadangi viskas buvo vietoj, tereikėjo uždėt antgalius ir užspausti, užtrukau prie -10C lauke kokią valandą.
Veikia va taip:
http://www.youtube.com/watch?v=ue7-dTw3C7Y
Visokie kiniški arba ne tik kiniški (tada brangūs) variantai netraukia, visiškai nesinori gręžioti bamperio ir šiaip akivaizdžiai ne gamyklinio sprendimo. Radau vokiškų porą modulių, bet jų kaina apie 100 eurų su siuntimu... Tada pavyko rasti modulį pas kaimynus:
www.dzienne.eu
Jų saite nuorodos į allegro.pl skelbimus, norint įsigyti, bet parduoda ir per ebay:
Pigesnis modulis - http://www.ebay.co.uk/itm/261330601078
Brangesnis modulis - http://www.ebay.co.uk/itm/261323288396
Jungiami ilgųjų šviesų žibintai (realiai galima ir trumpųjų), kurie šviečia 30% galingumu (20W). Panašus sprendimas gamykliškai naudojamas, Toyotose, Lexus, Audi ir t.t.
Brangesnis modulis skiriasi nuo pigesnio, kad gauni ilgesnius laidus, visus instaliacijai reikalingus laidų pertraukėjus, turi saugiklį, ilgesnę garantiją, plius turi automatinį įsijungimą pagal generatoriaus įtampą.
Mano atveju teko vis tiek jungti degimu valdomą pliusą prie modulio, nes Hondos generatoriaus įtampa reguliuojama dinamiškai pagal apkrovą. Taigi iš viso teko prijungti 6 laidus. + ir -, degimas, abi ilgųjų šviesų lemputės ir gabaritai. Kadangi viskas buvo vietoj, tereikėjo uždėt antgalius ir užspausti, užtrukau prie -10C lauke kokią valandą.
Veikia va taip:
http://www.youtube.com/watch?v=ue7-dTw3C7Y