Garso izoliacija, bitumas

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
BUTTON_POST_REPLY
Vartotojo avataras
gazas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 682
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas gazas » 2006 05 29, 18:37

na virpejima galima butu bandyt sumazhint su silikonu, o viska suverzhus, apklijuoti porolonu. teisingai mastau ? nu cia eko variantas. galvoju pas save daryti kazka tokio, nes tas bitumas:
1. brungiai kainuoja salyginai
2. daug sveria
3. daug darbo :)
wytska rašėCOLONDar tarpkitko esmine info:

Bitumas mazina lengvai virpanciu detaliu vibracijas ir truputi slopina triuksma. Taigi, bitumu reikia butinai iskloti duris ir kitas detales kurios padarytos is plonesnes skardos ar netgi plastmasines detales salone. Virpedamos jos sukelia nepageidaujamus garsus. Nevirpes - netriuksmaus. Arkas bitumu kloti nebutina, nes jos dazniausias buna pagamintos is storo metalo todel beveik nevirpa. Bitumas taip pat truputi atlieka garso izoliacijos funkcija ir dedamas ten kur porolonas netelpa, pvz stoge.

Porolonas mazina triuksma. Butent porolonu reikia kloti arkas, dugna, variklio pertvara, ir kt. Brangesnese instaliacijose porolonas dedamas kaip antras sluoksnis ant bitumo duryse.
Mitsubishi Galant GTi-16V

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 05 29, 18:54

nieko nesigaus, nes :
1. noreciau pamatyti kaip tu "suvershi" duru skardas. Cia kaip ir Marius rase, kalba eina apie malonu duru skambesi pvz jas uzdarinejant - taip kaip limuzino klases masinose. O ir garsiakalbiams grojant, ar vaziuojant keliu skardos nevirpes kaip paprastai.
2. butent svoriu ir yra mazinamas virpejimas: paimk 0.5mm skarda ir tokia pacia 2mm skarda ir stuktelk i jas su ranka. pamatysi kuri labiau virpa. Gamtos desniu neapgausi. Aisku, antra puse yra ta kad pats bitumas gesina virpesius. Taigi bitumas: pridedamas didelems detalems svorio, pastumia savuosius (naturalius) daznius i aukstesniu dazniu diapazona, kur detales virpa gerokai mazesnemis amplitudemis. Ir taip pat bitumas yra gera virpesius izoliuojanti medziaga.

Jeigu tavo skardos virpes, tai tu dek nedejes porolona - nelabai kas pasikeis.

Mano pasiulymas butu

Riebus: pirmas duris tvarkiau 7val, antras duris 5val. Taigi darbo nemazai. Bet dariau "kaip sau", tad ir stengiaus gerai padaryt nors ir ilgai truko. O del tarpiuku tai pjaustai mazais 10x10cm gabaliukais i sunkiausiai pasiekiamas vietas ir tvarka.
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
gazas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 682
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas gazas » 2006 05 29, 19:45

na gana itikinamai parasei :deal2: :) o jeigu naudoti bituma, tai pakaktu dureles, bogazhine ir galinius sparnus aplipinti? daugiau lyg ner kam virpet

dar kita klausimas neduoda man ramiai gyventi :) pas mane panelej, priekyje dedasi 13-tukai, durelese nera padaryta vieta. nebutu pinigu ismetimas i bala, jeigu nusipirkti rimtesnius komponentus, juos aisku jungti per stipra, wooferius deti i panele, o pischalkas i stoikes? siaip daba tie originalai skamba visai neblogai, pagal savo galimybes :)

wytska rašėCOLONnieko nesigaus, nes :
1. noreciau pamatyti kaip tu "suvershi" duru skardas. Cia kaip ir Marius rase, kalba eina apie malonu duru skambesi pvz jas uzdarinejant - taip kaip limuzino klases masinose. O ir garsiakalbiams grojant, ar vaziuojant keliu skardos nevirpes kaip paprastai.
2. butent svoriu ir yra mazinamas virpejimas: paimk 0.5mm skarda ir tokia pacia 2mm skarda ir stuktelk i jas su ranka. pamatysi kuri labiau virpa. Gamtos desniu neapgausi. Aisku, antra puse yra ta kad pats bitumas gesina virpesius. Taigi bitumas: pridedamas didelems detalems svorio, pastumia savuosius (naturalius) daznius i aukstesniu dazniu diapazona, kur detales virpa gerokai mazesnemis amplitudemis. Ir taip pat bitumas yra gera virpesius izoliuojanti medziaga.

Jeigu tavo skardos virpes, tai tu dek nedejes porolona - nelabai kas pasikeis.

Mano pasiulymas butu

Riebus: pirmas duris tvarkiau 7val, antras duris 5val. Taigi darbo nemazai. Bet dariau "kaip sau", tad ir stengiaus gerai padaryt nors ir ilgai truko. O del tarpiuku tai pjaustai mazais 10x10cm gabaliukais i sunkiausiai pasiekiamas vietas ir tvarka.
Mitsubishi Galant GTi-16V

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 05 29, 19:53

gazas rašėCOLON dar kita klausimas neduoda man ramiai gyventi :) pas mane panelej, priekyje dedasi 13-tukai, durelese nera padaryta vieta. nebutu pinigu ismetimas i bala, jeigu nusipirkti rimtesnius komponentus, juos aisku jungti per stipra, wooferius deti i panele, o pischalkas i stoikes? siaip daba tie originalai skamba visai neblogai, pagal savo galimybes :)
jei nebijai didinti skyliu ir kitaip gadinti masina, tai 16tukai nepamaisys. taciau ziauriai didelio skirtumo tarp 16 ir 13 nera. aisku skirtumas tarp 10 ir 16 jau tikrai jauciamas.
tad jei nenori perdaug lauzyt tackos tai siulau geriau pirkt 13tukus rimtos firmos ir daryt visa kita kaip sakei.
betkokiu atveju jei galvoji apie upgreida, tai turiu 1 stipriaka JBL pardavimui ir 2 MBQuart 16tukus komponentus :wink:
siaip cia stipriai :offtopic:
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
Drumbash
Garbės narys
PranešimaiCOLON 1792
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON šiuo metu neturiu jokio automobilio
MiestasCOLON Šiauliai

Neperskaitytas pranešimas Drumbash » 2006 05 29, 20:00

kas masto kaip su bitumu izoliacija sustiprinti ir svorio pasikraut, o kas masto kaip ce viska islupti laukan :wink: Anyway, gera izoliacija yra kaifas, kai svelniai plauki keliu :wink:
citramonas kupinis.
http://www.zaliauskai.lt

Vartotojo avataras
gazas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 682
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas gazas » 2006 05 29, 20:03

na mbquart butu idomu paklausyt, bet jie 16tukai :) siaip as viska turiu, tik reikia komponentu, na ir lineiku :)

na o nebutu papraciau nusipirkti paprasto bitumo ish kokiu senuku, nes ish audioparduotuves ir ji prisiklijuot? kiek teko girdet ju sandara tokia pati :)
wytska rašėCOLON
gazas rašėCOLON dar kita klausimas neduoda man ramiai gyventi :) pas mane panelej, priekyje dedasi 13-tukai, durelese nera padaryta vieta. nebutu pinigu ismetimas i bala, jeigu nusipirkti rimtesnius komponentus, juos aisku jungti per stipra, wooferius deti i panele, o pischalkas i stoikes? siaip daba tie originalai skamba visai neblogai, pagal savo galimybes :)
jei nebijai didinti skyliu ir kitaip gadinti masina, tai 16tukai nepamaisys. taciau ziauriai didelio skirtumo tarp 16 ir 13 nera. aisku skirtumas tarp 10 ir 16 jau tikrai jauciamas.
tad jei nenori perdaug lauzyt tackos tai siulau geriau pirkt 13tukus rimtos firmos ir daryt visa kita kaip sakei.
betkokiu atveju jei galvoji apie upgreida, tai turiu 1 stipriaka JBL pardavimui ir 2 MBQuart 16tukus komponentus :wink:
siaip cia stipriai :offtopic:
Mitsubishi Galant GTi-16V

Deimas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 76
UžsiregistravoCOLON 2005 10 03, 13:37
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Deimas » 2006 05 29, 20:09

wytska rašėCOLON
Deimas rašėCOLONklausyk o kur tas medziagas pirkai? PS variklio ir salono perdanga zadi izoliuoti?
Is http://www.audioprojektai.lt
Draugelis ten dirba, padare nuolaida. Siaip isigyti gali labai daug kur. Maciau ta kauno tiuningo firma h&k ar kokia ten n&g (nu 2 raides ir & per viduri) targavoja bitumu uz padoria kaina.

O perdanga tai bandysiu tik tiek kiek pasieksiu is salono puses - t.y. nedaug :cry: Variklio tikrai neishkelinesiu kaip kad minejei. Beto variklio puseje negalima varyt bitumo ar porolono nes tai yra degios medziagos.

Siaip man teko pora kartu is saviskes imti varikly, taip pat karta emiau ir visa panele is vidaus, tai jaigu palyginti darbo sudetinguma tai varikly daug lengviau iskelt, tiksliau pasakius i duobe nuleist, o va su paneles ardymu buvo daugiau problemu, ten tokiu varztu yra prie kuriu prieiti tai nu nx, prisidariau as ten visokiu tu raktu bet ir tai visko iki galo nenueimiau, jei ardysi suprasi ka turiu uomeny :lol: o del variklio perdangos is lauko puses tai galima tai daryti yra kazkokios specialios medziagos reiks draugo paklaust jis tuo uzsiima ir kiek jis man anksciau minejo tai jokio skirtumo nera ar is lauko ar is vidaus isklijuota. Kai kita kart sakau keisiu sankaba tai butinai ir isklijuosiu ta perdanga bus du zuikiai nusauti vienu suviu :lol:


ps. kurios serijos tie tavo mbquartai ir kiek tu uz juos nori. pas mane taip pat stovi du 16 MB tik stiprintuvas alpina ir phase bosas. ir dar vienas klausimelis nesuprantu kdl tu juos parduodi nes siaip kas zino sitos firmo s gaminius tas nlb nori parduoti tokius dalykus

Vartotojo avataras
Ice_Gee
Dalyvis
PranešimaiCOLON 334
UžsiregistravoCOLON 2005 12 14, 23:00
AutomobilisCOLON Eclipse G1 DSM
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Ice_Gee » 2006 05 29, 21:22

respect ma nigga uz toki darba ;) ateity pirkeja gali apgaut..vo nieks netarka,nebarska.. :D

pats galvoju bandyt izoliacija daryt,idomu tik kiek bendrai iseitu kv.m masinai isbitumuot :/
94'Mitsubishi Eclipse GS - SOLD
94' "Mitsubishi Sigma EXE" - SOLD
93' G1 DSM for a while..

Vartotojo avataras
pelioks
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1113
UžsiregistravoCOLON 2005 08 21, 03:00
MiestasCOLON Kaunas-Biržai
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas pelioks » 2006 05 29, 21:59

Ice_Gee rašėCOLONrespect ma nigga uz toki darba ;) ateity pirkeja gali apgaut..vo nieks netarka,nebarska.. :D
jo ir vaziuokle barskes, o sakytum:" ech prasta izoliacija tiem mitsam, skardos barska" :lol:
Eclipse'93 + 1 kaušas, kurie kartais dirb kartais ne.. ir nevelnio neparyši
Medus valgyt sveika (netepsi - nevaziuosi)

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 05 29, 23:22

Drumbash rašėCOLONkas masto kaip su bitumu izoliacija sustiprinti ir svorio pasikraut, o kas masto kaip ce viska islupti laukan :wink: Anyway, gera izoliacija yra kaifas, kai svelniai plauki keliu :wink:
nera tas bitumas toks sunkus kai galima pagalvot. 2,5 kv metro sveria taip mazdaug iki 10kg. Nieko tokio.
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 05 29, 23:26

gazas rašėCOLONna o nebutu papraciau nusipirkti paprasto bitumo ish kokiu senuku, nes ish audioparduotuves ir ji prisiklijuot? kiek teko girdet ju sandara tokia pati :)
sandara tapati, as irgi taip galvojau. cia reikia kad dzedajus pakomentuotu apie senuku bituma.
taciau sitas "firminis" bitumas manau turi sekancius pliusus:
1. laaabai lipnus (naudinga sunkiai prieinamose vietose)
2. isorine puse padengta plevele, kuri netrukdo formuoti bitumo kaitinant fenu.

senuku bitumas atrodo yra padengtas folga kuri taip lengvai nesilankstys.
siaip patogumo poziuriu tikiu kad senuku bitumas neturi labai daug pliusu, taciau praktiskumo/pigumo poziuriu manau jis visai geras pasirinkimas
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 05 29, 23:30

Deimas rašėCOLONps. kurios serijos tie tavo mbquartai ir kiek tu uz juos nori. pas mane taip pat stovi du 16 MB tik stiprintuvas alpina ir phase bosas. ir dar vienas klausimelis nesuprantu kdl tu juos parduodi nes siaip kas zino sitos firmo s gaminius tas nlb nori parduoti tokius dalykus
todel kad jie discuss serijos DSC-216 ir todel kad jokie mbquartai niekada neduodavo stipraus midbaso :wink: Jie laabai gerai groja jazz/blues ir pan. o as biski kislotnykas :lol:
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 06 01, 11:03

tesiant tema apie 3G eclipse = skarbonke...

vakar sutarkiau bagazines dangti. Kaip matosi is fotkes - izoliacijos cia taip pat aisku nera :evil:
Paveikslėlis


Skarda apklijavau porolonu, bitumo nedejau kadangi sioje vietoje jis nera butinas. Taciau bituma dejau ant plastmasines detales, kuri yra tvirtinama prie bagazines is apacios (pamirsau tik fotke padaryti). Bitumas ant jos dedamas todel, kad ji lengvute ir didele, o grojant subui, labai puikiai barshka. Bitumas padidina jos svori ir nebeleidzia stipriau virpeti. O porolonas uztildo gatves triuksmus (ui chachbekas triuksmauja..) ir triuksmus i gatve :lol:
Paveikslėlis


Na ir cia dar matosi daugiau sakyciau teorine uzpakalinio stiklo stoikiu izoliacija, kad nesiliestu su metalu ir neskleistu garsu :) Na, bet kadangi nedaug medziagos suejo, tai nebuvo gaila sudet.
Paveikslėlis
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2006 06 01, 14:43

wytska rašėCOLON
gazas rašėCOLONna o nebutu papraciau nusipirkti paprasto bitumo ish kokiu senuku, nes ish audioparduotuves ir ji prisiklijuot? kiek teko girdet ju sandara tokia pati :)
sandara tapati, as irgi taip galvojau. cia reikia kad dzedajus pakomentuotu apie senuku bituma.
taciau sitas "firminis" bitumas manau turi sekancius pliusus:
1. laaabai lipnus (naudinga sunkiai prieinamose vietose)
2. isorine puse padengta plevele, kuri netrukdo formuoti bitumo kaitinant fenu.

senuku bitumas atrodo yra padengtas folga kuri taip lengvai nesilankstys.
siaip patogumo poziuriu tikiu kad senuku bitumas neturi labai daug pliusu, taciau praktiskumo/pigumo poziuriu manau jis visai geras pasirinkimas

1. senuku bitumas irgi ziauriai lipnus, priklijaves jau nenuplesi...
2. isorines puse padengta folija, irgi netrukdo formuot.

Ta folija prideda papildomo tvirtumo ir t.t., kiek zinau su folija firmose brangesne, ir ja ne visur naudoja...tik tose vietose kur dideles virbracijos, nes ta folija dar labiau pagerina vibraciju slopinimo efekta.

Dar kiek zinau is dureliu vidaus tas porolonas nesiklijuoja, o ir siaip yra labai brangus :)
Jei norit, kad nebarsketu pilnai uztenka bitumo, porolonas tik sumazina triuksmus is isores patenkancius...
Bet jei masina aukstesnes klases (nu ne mitsai tai tikrai), tu triuksmu ir taip ne tiek daug :D
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

Vartotojo avataras
gazas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 682
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas gazas » 2006 06 04, 14:48

o siaip klijuojant dureles bitumu, reikia skardas apklijuoti is visu pusiu ar uztenka ish vienos, ish tos kur patogiausiai klijuot?
Mitsubishi Galant GTi-16V

BUTTON_POST_REPLY