Sigmos stabdziu diskai ir suportai i 1G/2G Eclipse, Colt GTi

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
BUTTON_POST_REPLY
Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2007 03 15, 23:04

HD rašėCOLONNa nereikia cia manes vartyti moksleiviu lygyje...
Padangos vaziuodamos nesitrina! Visas ju veikimo principas yra sukibime su kelio danga. kuo geriau sukimba tuo didesnes jegos reikia jas uzblokuoti.
Taigi ispradziu stabdziu generuojama stabdymo jega yra mazesne nei padangos protektoriaus sukibimas su kelio danga. Veliau padanga nebeatlaiko ir pradeda slysti, bet kad kalades blokuotu diska tai jau reikia gerokai perdozuoti.
kur mazesnis sukibimas gumos ir nelygaus, nesvaraus kelio pavirsiaus ar frikcines kaladziu medziagos ir metalo???

Ar kas nors buvo bandes su sportinem padangom vaziuoti? ant tu paciu stabdziu?
Mantas_V6 rašėCOLON Tai blogai jei paprasti dalykai i galva netelpa. Pabandysiu nesudetingai paaiskint: stabdymas paprastai kalbant yra trintis, be trinties jegos nebutu stabdymo. Trintis atsiranda, kai kalades trinasi i diska ir kai padangos trinasi i asfalta. Efektyviausias stabdymas tada, kai ir kalades trinasi i diska, ir kai padangos trinasi i asfalta. Kai stabdant ratas uzsiblokuoja, kalades i diska jau nebesitrina, tuomet sumazeja stabdymo efektyvumas, nes trintis lieka tik padangai ciuoziant asfaltu. Tam ir yra sukurtas ABS, kad stabdant neuzsiblokuotu ratai ir stabdymas butu efektyvesnis. Taigi Dzedajaus teorija yra teisinga
tai ka man regis kalba ejo apie kaladziu sukibimo ploto dydi o ne apie padangas :roll:
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 03 15, 23:25

HD rašėCOLONPatikek, skirtumas JAUCIASI!
Paprastas kalades kacergoj per 1-2 ratus uzruskysi, su EBC kolkas jookiu problemu nebuvo.
man su jom naujos, geros 195/50R15 padangos blokuojasi- t.y. stabdziai stipresni nei padangu sukibimas!
teip kad reiktu didint padangu ploti, bet ant esamos masinos neapsimoka.
truputi manes nesupratai :) as ir sakau, kad man EBC nepatiko, nes kaina skiriasi 4 kartus, o efektas sunku pasakyt skaiciais, bet jis labai mazas. Nezinau kiek itakos turejo kiti faktoriai, diskai, suportu bukle, skystis ir pan, bet stabdziai uzkaisdavo labai greit.
Su tom padangom tai neisikirtau ka nori pasakyt, pradzioj dar dar, bet veliau jau...... :twisted: jei idomu, pas mane buvo 225/45/17 :wink:

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 16, 01:53

as ne fizikas, kad destyciau negincyjamas tiesas, ypac vakare alaus isgeres :)
patikslink kas uzkaisdavo- kalades uzrukdavo? diskai vibruot pradedavo? ar skystis uzvirdavo ir stabdys kaip guminis sukietedavo?

Del std vs Green performanco skirtumo- cia priklauso kokie stabdziai sukrauti ant masinos. kadangi mano turetose oooo stabdziai yra vidutiniski tokio svorio masinoms, tai juos uzrukyti nera problemu. Tuomet ir pasijaucia kaladziu poreikis, nes jos uzsidega greiciau nei metalinis st. diskas.
for audi EBC tebuvo gal maziau nei 2x brungesnes nei kad geros kalades, tad nera taip baisu.

o del ankstesnes diskusijos: "Kuo didesnis kalades ir disko lietimosi plotas, tuo mazhesne jega tenka i ploto vieneta stabdant, tuo mazhesne tikimybe, kad shie du pavirshiai sukibs tiek, kad blokuos ratus"
tai man pasirode idomi teorija, kad visu pirma del stabdziu kalades "mirtino" sukibimo su disku padanga blokuojasi :)
IMHO, atvirksciai pirma, gali buti ir del vidutiniskos stabdziu jegos, praranda sukibima t.y. "nuplysta" padanga ir tuo momentu stabdziai is inercijos uzsiblokuoja iki galo, nes staigiai sumazeja padangos pasipriesinimas. O padanga gali iskart nebesisukti, gali dalinai "nutrukineti" pvz. del kelio dangos nelygumo, duobiu ir tada tik jei neigudusio vairuotojo koja neatleidzia stabdziu o lock'ina iki galo...
Is cia ir poreikis prie geresniu, platesniu padangu, o jei tada dar nebaisu lakioti reik dar geresniu stabdziu:)
ir vel ir vel, kiek kisene leidzia...
O jei atvirai, uzteks slebizavoti geriau kas ismano apie statine ir dinamine trinti konkreciai su vektoriukais paaiskina !
bus matyt kur mes cia i lankas nukeliavom :)
[quote="Nowone"][/quote]

Vartotojo avataras
Mantas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 6487
UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Mantas » 2007 03 16, 12:37

Riebus rašėCOLON
HD rašėCOLONNa nereikia cia manes vartyti moksleiviu lygyje...
Padangos vaziuodamos nesitrina! Visas ju veikimo principas yra sukibime su kelio danga. kuo geriau sukimba tuo didesnes jegos reikia jas uzblokuoti.
Taigi ispradziu stabdziu generuojama stabdymo jega yra mazesne nei padangos protektoriaus sukibimas su kelio danga. Veliau padanga nebeatlaiko ir pradeda slysti, bet kad kalades blokuotu diska tai jau reikia gerokai perdozuoti.
kur mazesnis sukibimas gumos ir nelygaus, nesvaraus kelio pavirsiaus ar frikcines kaladziu medziagos ir metalo???

Ar kas nors buvo bandes su sportinem padangom vaziuoti? ant tu paciu stabdziu?
tai ka man regis kalba ejo apie kaladziu sukibimo ploto dydi o ne apie padangas :roll:
Na HD rase, kad jam atrodo, jog "sukimba ne kalade su disku, o padanga su kelio danga".
Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 03 17, 00:43

HD rašėCOLONas ne fizikas, kad destyciau negincyjamas tiesas, ypac vakare alaus isgeres :)
IMO per daug gilinies i nereiksmingus dalykus, arba kitaip tariant kabinejies, matyt alus veikia :D
dabar visai nebesuprantu ka tu nori pasakyt savo mintim, bet kaip supratau, ratu blokavimas stabdziu tau yra blogai? :?:

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 17, 09:23

tai kad IMHO cia ir yra esminiai dalykai- kodel tada det prabangias padangas ziemai ir vasarai ir dar stabdzius upgreidint? del bling bling, super look?

gerai yra kai stabdziai nebepajegia nurauti padangu pagrinde stabdant tiesiojoje, tada jau supranti kad reikia geresniu stabdziu, o tada vel upgreidini padangas......... :)

man pvz. std klipso stabdziai kartais uzkaista- aisku as stengiuos tada pritaupyt. bet matosi kad agresyviau avazinejus, nepakanka.
bet nezinau, vakar sove mintis ir jei iseis pigiai bandysiu tiesiai ant brembo 4 pot upgreidint, pvz. 295mm GT3000Turbo diska dedant vasarai, o 276 ziemai. Vakar dariau suportu primatavima- blogiausia, kad rastavkes reiks gamint :(
Nowone rašėCOLON
HD rašėCOLONas ne fizikas, kad destyciau negincyjamas tiesas, ypac vakare alaus isgeres :)
IMO per daug gilinies i nereiksmingus dalykus, arba kitaip tariant kabinejies, matyt alus veikia :D
dabar visai nebesuprantu ka tu nori pasakyt savo mintim, bet kaip supratau, ratu blokavimas stabdziu tau yra blogai? :?:

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 03 17, 16:40

Kazkaip tu visur ieskai sudetingu keliu :) as jau geriau mokyciaus vaziuot, o technika paskui.
Eclipso stabdziai kaip stock tiesa sakant mane zavi, aisku kankinimams pasiduoda labai greit. O toks sigmos stabdziu upgrade'as kainos atzvilgiu yra isvis super :idea: gali laisvai rinktis kokius nori diskus, kaladeles pagal savo vaziavimo stiliu.
Cia kalbi apie brembo 4 pot pilna kit'a nuo 3000GT ant clipeco su rastafkem? Tavo clipecas daily? :)

Vartotojo avataras
ZyXEL
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 11303
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
SkypeCOLON zyxelis
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas ZyXEL » 2007 03 17, 16:53

Per pirmą GM Amžiną atilsį Beer'as skundėsi, kad ant GT tik 18" diskus galim uždėt (lyg ir tokius), nes kitaip suportai nepalenda :roll: Tai jei tu čia galvoji tokį upgreidą- turėk tai raumeny ;)
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas

Lancer Evolution X GSR 2011

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 17, 21:49

vaziuoti "mokaus" nepirmus metus, teises beje nuo 1990 turiu :)
Ir man texnika yra first! Jei nenori grioviais ar bordiurais nueiti....
Nebutinai pati pati lalailine, bet patikima!

Na kai pas mane jau tie aliumininiai 4 pot'ai metosi, tai kam dar apie tuos sigma 2 pot'us galvot. Beto 4 pot'ai ~2.7 kg tesveria, idomu kiek sigminiai?
Tad paemus disku svori (+1.8kg 3000GT T), gali buti kad svers lengviau nei eclipse std komplektas.
Nebent uzsiknisiu su tvirtinimais ir rastavkem, nes suportai ne MMC
O eklipsas mergaites daily :)
tik kad pakaba zeminta ir laaabai kieta, tai labai jau smagu pasukt iki redlaino :)
Nowone rašėCOLONKazkaip tu visur ieskai sudetingu keliu :) as jau geriau mokyciaus vaziuot, o technika paskui.
Eclipso stabdziai kaip stock tiesa sakant mane zavi, aisku kankinimams pasiduoda labai greit. O toks sigmos stabdziu upgrade'as kainos atzvilgiu yra isvis super :idea: gali laisvai rinktis kokius nori diskus, kaladeles pagal savo vaziavimo stiliu.
Cia kalbi apie brembo 4 pot pilna kit'a nuo 3000GT ant clipeco su rastafkem? Tavo clipecas daily? :)

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 03 18, 22:13

HD rašėCOLONvaziuoti "mokaus" nepirmus metus, teises beje nuo 1990 turiu :)
Ir man texnika yra first! Jei nenori grioviais ar bordiurais nueiti....
Nebutinai pati pati lalailine, bet patikima!
Be asmeniskumu, as nekalbejau apie tave ir tavo vairavima :wink:
Ziuriu ir komentuoju is savo puses, provokuoju diskusija :D
Jeigu jau turi 4potus tada sutinku, bet kaip pats sakei zaist su tom rastafkem stabdziu sistemoj ir burt naujus tvirtinimus man atrodo per daug sudetinga ir ne taip patikima kaip sigmos variantas - paprastas kaip 2*2, uzsidedi rimtus diskus su kaladem, meti lauk ABS'a ir pirmyn :twisted:
del svorio tai neabejotinai persvara 4pot varianto pusej ir stabdziu efektyvumo matyt taip pat :)
Vargse tavo mergaite, uz ka tu taip su jos masina, zema, kieta ir dar planuoji reaktyvinius stabdzius :lol:

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 18, 23:14

Ji pati ta masina issirinko ir jai patinka kaip kietai vaziuoja :)
kelioneje buvau pasiskolines tevuko MB W124 karavana, tai baisiai nepatiko, kad kelio negaudo kaip klipse- tipo perdidelis laivas...
Va kaip prie TO gero greit priprantama :)

Argi tvirtinimai tinka? nes pagal brezinius GT mazesni isnesima diskas turi, rastavke kogero gali tekti deti tarp stebules ir st. disko...
Pasiulyk man GT 4pot'us uz kokius 300 LT, jei paprasciau susidet. galima bus pabandyt...
O provokuoti negrazu! :)
Nowone rašėCOLONVargse tavo mergaite, uz ka tu taip su jos masina, zema, kieta ir dar planuoji reaktyvinius stabdzius :lol:

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 03 19, 00:34

8O Taigi tu pats sakei, kad tvirtinimai suporto netinka. Del ratu isnesimo tikrai ne beda, rastafkes pasidaryt daug lengviau nei perdarinet suporto tvirtinimus.
Nezinau, as lieku prie sigmos varianto, atsuki, uzsuki, nuorini ir vaziuoji.
O su tais 4pot'ais vien diskai su kaladem kiek kainuos, o dar galvot kaip juos uzmaut :x Nebent tavo clipecas zymiai galingesnis nei stock.

HD
Dalyvis
PranešimaiCOLON 44
UžsiregistravoCOLON 2006 08 18, 11:40
MiestasCOLON VNO

Neperskaitytas pranešimas HD » 2007 03 21, 10:45

Na netinka ir MMC 4 pot ir brembo 4 pot.
matai as tuos brembo po tiek kiek mazdaug sigmos 2pot'ai gavau, jei po 100 Lt MMC 4 potai butu tai ir jemtau.... :)
o dabar klausimai nekyla- pasistengt ir damoket siek tiek uz tvirtinimus ir rastavkes, ar praktiskai uz panasia suma 2 pot'us imti. Reikia neuzmirsti, kad pasididinus i aliumininius 4pot'us dar netgi islosti gali neamortizuojamos mases!
idomu kiek sigmos 2 pot'ai sveria, nes brembo tai ~2.7 kg !! :)
siaip aisku bolt-on yra gerai- net sau galvos kvarsint nereikia....
tik kad suportai siuo atveju "brangoki", eilini syki isitikini, kad "golfines" t.y. iprastines vokisku auto detales LT srotuose pigiau... :)
Nowone rašėCOLON8O Taigi tu pats sakei, kad tvirtinimai suporto netinka. Del ratu isnesimo tikrai ne beda, rastafkes pasidaryt daug lengviau nei perdarinet suporto tvirtinimus.
Nezinau, as lieku prie sigmos varianto, atsuki, uzsuki, nuorini ir vaziuoji.
O su tais 4pot'ais vien diskai su kaladem kiek kainuos, o dar galvot kaip juos uzmaut :x Nebent tavo clipecas zymiai galingesnis nei stock.

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 03 21, 12:25

True, true :lol:
jei sugalvosi det 4potus, pasigirk paskui kas gausis, kaip veikia ir kaip sexis daryt. Idomu :wink:

Keturas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 2
UžsiregistravoCOLON 2007 03 18, 21:56
MiestasCOLON KAUNAS

Neperskaitytas pranešimas Keturas » 2007 03 23, 08:44

HD rašėCOLONNa nereikia cia manes vartyti moksleiviu lygyje...
Padangos vaziuodamos nesitrina! Visas ju veikimo principas yra sukibime su kelio danga. kuo geriau sukimba tuo didesnes jegos reikia jas uzblokuoti.
Taigi ispradziu stabdziu generuojama stabdymo jega yra mazesne nei padangos protektoriaus sukibimas su kelio danga. Veliau padanga nebeatlaiko ir pradeda slysti, bet kad kalades blokuotu diska tai jau reikia gerokai perdozuoti.
kur mazesnis sukibimas gumos ir nelygaus, nesvaraus kelio pavirsiaus ar frikcines kaladziu medziagos ir metalo???

Ar kas nors buvo bandes su sportinem padangom vaziuoti? ant tu paciu stabdziu?
Mantas_V6 rašėCOLON Tai blogai jei paprasti dalykai i galva netelpa. Pabandysiu nesudetingai paaiskint: stabdymas paprastai kalbant yra trintis, be trinties jegos nebutu stabdymo. Trintis atsiranda, kai kalades trinasi i diska ir kai padangos trinasi i asfalta. Efektyviausias stabdymas tada, kai ir kalades trinasi i diska, ir kai padangos trinasi i asfalta. Kai stabdant ratas uzsiblokuoja, kalades i diska jau nebesitrina, tuomet sumazeja stabdymo efektyvumas, nes trintis lieka tik padangai ciuoziant asfaltu. Tam ir yra sukurtas ABS, kad stabdant neuzsiblokuotu ratai ir stabdymas butu efektyvesnis. Taigi Dzedajaus teorija yra teisinga
Bandysiu papylditi jusu teorinias zinias :D .Vadinamas"sukibimas"fizikoje vadimamas"trintimi",taip kad padanga riededama trinasi taip pat.1Kuo didesnis stabdymo disko plotas tuo daugiau jis silumos ishspinduliuja ir maziau galimybes DOTui uzvirti...2kuo didesnis tiek padangos tiek st.disko tiek st.kalades plotas tai ir didesnis trinties plotas(geresnis sukibimas).Kas liecia suportus-kuo daugiau cilindriuku(t.i.kreipianciuju)tuom maziau sansu kad atsiradus disko deformacijai,kuri vyksta metalui kaistant,kalades uzsikirs.+kuo daugiau DOTo(cilindriukuose)tuom ilgiau kaitinti ji reik kad uzvirtu.Kaladziu darbinis pavirsius yra is medziagos pasizyminciomis aukstu frikcijos koeficijentu(t.y.trintimi ar sukibimu).Todel sporte naudojami dideli diskai,placios padangos,daugicilindriai suportai,"sportines"kaladeles.Ir dar-kuo arciau sporto kaladeliu kokybe tuo greiciau anos susidrozia...Sekmes upgreiduose

BUTTON_POST_REPLY