Eclipse 1G, 2G ECU

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: 1G, 2G ECU

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2009 05 11, 23:44

oswalduxxx rašėCOLONTuriu dar viena klausimeli... jeigu vietoje savo ECU noreciau ideti kita ar visi kodai turi buti identiski...
pwz
mano kodas
9144
E2T36583
visi sie kodai atitinka tik nesutampa po šiu kodu esantys dar mazesni kodai....ar jie turi didele reiksme?
Šitie turi sutapt
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Re: Eclipse 1G, 2G ECU

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2011 04 29, 12:27

Lygtai negirdėjau vieno esminio dalykėlio apie ECU kondikus parašyto - nusenus kondikui (beje, jie nusensta ne dėl lėvumo ar kaip kažkas nusikalbėjo - kratymo. Elektrolitiniai kondensatoriai yra skirstomi į atsparumo temperatūroms klases, turi savo nominalią ne tik talpą, bet ir maksimalią darbinę įtampą. Esmė tokia - inžineriai kurdami kompą nepaskaičiavo, o senesni eiliniai elektrolitiniai kondikai būdavo truputį kitokios technologijos - mažiau atsparūs temepratūriniams pokyčiams, įtampos problemoms. Galų gale apskritai jei pažiūrėtumėt kam jie tam kompe yra - pastebėtumėt, jog (jei gerai pamenu) bent 1 ar 2 iš probleminių kondikų yra skirti įėjimo įtampos aukšto dažnio trukdžiams nufiltruoti. Kas tie trukdžiai?paprastai generatorius generuoja ne tik gražią 14,8V įtampą (po "krovimo relės") bet ir aukšto dažnio, aukštos įtampos (vėlgi - jei pamenu iki >100V) triukšmus. Vadinasi, tokie trupmalaikiai aukštos įtampos "spaikai" ateina iki kondiko, ir kondiko paskirtis - juos nulyginti (integravimas jei matematiškai į signalus pažiūrėsim). Kondiko maksimali numatyta įtampa? Nebepamenu - reiktų dirbtuvėse susirast maišelį su Eclipsės kondikų komplektais (jau 3 komplektus perlitavau (3 mašinom), dar liko pora - gerai, kad kai pirkau iškart susikomplektavau visam gyvenimui :)) - šiaip ta įtampa yra arba 16V arba 32V - tikrai daugiau nebus, nes nėra dideli tie kondikai. Vadinasi - kiekvienas tas aukštos įtampos spaikas - vinis į senos technologijos kondiką).
Hm, kur ten baigiau - nėra vieno svarbaus dalyko parašyto šiam forume - paprastai pirmas kondikų nusibaigimo ženklas (bent 1G eclipsėms) yra laisvų apsukų nevaldymas, nes po vienu iš kondikų yra plonas laisvų apsukų aktuatoriaus valdymo takelis. Taigi jis dažniausiai (ne visada) pirmas ir "suėdamas". Nederėtų pastebėjus problemas su laisvom apsukom - atidėliot remonto (žinoma eclipsės turi ir kitų bėdų, kurių simptomai - laisvų apsukų problemos)

Dėl kaip kažkas sakė "nesveikos rūgšties, nesamoningos" šituose kondikuose - nežinau aš tų naudojamų medžiagų anksčiau ir dabar subtilybių - tačiau ploną takelį suėsti elektrolitas gali nebūtinai tik dėl rūgštingumo, tačiau ir dėl puvimo. Vanduo patekęs į mob. telefonų daugiasluoksnes PCB (per kraštelius) ten lieka ir per laiką supūdo vidinius takelius. Šiuo atveju elektrolitas lieka tarpelyje tarp kondiko ir PCB, kuris yra labai mažas (kondiko guminė apačia). ir kaip tyčia ten yra takelis, kuris ir supūna. Atviroje vietoje išsiliejęs elektrolitas žalos padarytų mažiau. [ši pastraipa pagrįsta tik mano nuomone] Beje, nebesvaikit apie "Platoj išgraužtą skylę" - PCB gaminama iš tekstolito, kuris yra atsparus rūgštims (rimtos rūgštys ypač seniau dažniausiai būdavo naudojamos takelių ėsdinimui).

Dėl kainų - kondikų komplektas kainuoja apie 3Lt :) perlitavimo darbai - 10min darbo. Laisvų apsukų takelio atstatymas - 5min darbo. Mitsubišiečiui draugui už porą alaus ir padariau kažkada. Firmos Šiauliuos už 75-150Lt siūlėsi.
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: Eclipse 1G, 2G ECU

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2011 04 29, 13:33

ZaZaZ rašėCOLON... Beje, nebesvaikit apie "Platoj išgraužtą skylę" - PCB gaminama iš tekstolito, kuris yra atsparus rūgštims (rimtos rūgštys ypač seniau dažniausiai būdavo naudojamos takelių ėsdinimui)...
Jo, skyles platoj atsiranda savaime:
forumas/viewtopic.php?f=34&t=9110&start=180
:mrgreen:
P.S. Man tai neesme, ten pacia skyle isgrauze isbeges elekrolitas, ar ta plata pradege kai uzsiliepsnojo isbeges elektrolitas, ar ten isbeges elektrolitas prisauke ateivius kurie iskandziojo skyle - taciau isbegusiu kondensatoriu "pasekemes su skyle platoj" - na lico ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Re: Eclipse 1G, 2G ECU

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2011 05 10, 12:30

Micius rašėCOLON P.S. Man tai neesme, ten pacia skyle isgrauze isbeges elekrolitas, ar ta plata pradege kai uzsiliepsnojo isbeges elektrolitas, ar ten isbeges elektrolitas prisauke ateivius kurie iskandziojo skyle - taciau isbegusiu kondensatoriu "pasekemes su skyle platoj" - na lico ;)
Elektrolitas užtrumpino kažką ir išdegė ta skylė. Kaip sakiau - rūgštys stiklo tekstolito neėda (na nebent dar stipresnės už druskos rūgštį (pvz. kokia azoto rūgštis, kuri kondikuose tikrai nenaudojama). O gal šie ECU iš tos "popierinės" senovinės PCB... nebepamenu, bet abejočiau.

Na iš tikro sutinku su mintimi - ne esmė nuo ko, esmė, kad gražu :D
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
Japas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 214
UžsiregistravoCOLON 2010 03 01, 19:52
AutomobilisCOLON Mitsubishi COLT 1991m 1.5l 12v C50
SkypeCOLON japonius
MiestasCOLON Klaipeda

Re: Eclipse 1G, 2G ECU

Neperskaitytas pranešimas Japas » 2011 06 10, 17:50

vat pries pora dienu man coltui "isbego kondensatorius" uztrumpino varza liktais kazkokia ir sudege ten dar ju nemazai taip smirdejo ir auto nebeejo uzvest... :( tai nulekiau i srota pasiemiau nuo 92m 1.5 lantros viskas tinka auto lekia kaip pasiutes pats nesuprantu kodel 8O bet vistiek isardziau ziuriu labai jau neryskus kondensatoriai siandien isilitavau nulekiau i lemona uz naujus keturis sumokejau 88ct pusvalandis kuopstumo ir nauji kondensatoriai vietoi dbr manau bus ramu... nes nemalonu buvo sustojus prie traukiniu pervazos paciam pirmam kai is galo lb dedele eile auto susirinko praleidus traukini nebeusivesti ir ziureti kur cia dega man auto... :mrgreen:
Mitsubishi COLT 1991m 1.5l 12v 4g15 GLXi
Honda Accord 1995m 2.0l 16v

BUTTON_POST_REPLY