Automobilio diagnostika per OBD-I jungtį
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
Automobilio diagnostika per OBD-I jungtį
Sis DIY straipsnis pades jums pasigaminti prietaisa, kuris gales nustatyti jusu automobilio kompiuterio uzfiksuotas klaidas, bei jas pasalinti. Taip pat atlikti variklio kaikuriu mazgu testavima pvz. zvakiu atjungima, reliu ijungima.
Sis laidas tinka tik automobiliams kuriu valdymo kompiuterio sasaja yra ODB-I standarto, apie laida tinkanti ODB-II aprasyma galite pasiskaityti cia: forumas/viewtopic.php?f=32&t=14558
Taigi, pirmiausia reiktu tureti programine iranga, variantu cieli viens Galima pasigaminti laida tinkanti delninukams(Palm) arba laida tinkanti nesiojamam PC . Kadangi gauti Palm`a su RS232(Serial) jungtimi ganetinai sunku, to daryti nepatariu, bet jei jau ji turite tai uztenka panaudoti MMCD programine iranga ir viska galesite atlikti su juo. Jei naudosite nesiojama PC, tai pakaks tiesiog windows OS dirbancios programos TMOlogger, bei Serial-To-USB perejimo, jeigu jusu NK neturi Serial jungties.
Softas:
Palm source MMCD: Download
Windows programa TMOlogger: Download
Kaip atrodo perejimas Palm pasakyti sunku tiesiog tai priklauso nuo gamintojo bet dazniausiai tai buna platforma i kuria statosi jusu Palmas ir prie platformos galima pajungti pasigaminta laida. Tuo tarpu kaip atrodo nesiojamo PC perejimas panaudotas mano atveju matoma sekancioje foto. Kolkas regis tai Digitus perejimas kuriam panaudotos Windows serial port tvarkykles atnaujintos is interneto. Tikslesne informacija bus veliau. Kolkas zinoma kad su USB portu sis laidas neturetu viekti 99% bet regis sios firmos perejimas ir yra tie 1%
Atnaujinta 2009.05.20: Kadangi pries tai naudojau si adapteri ant Vista OS tai perinstalinus kompa i XP teko paieskoti DRV siam konverteriui, kadangi XP nesijunge prie MS internetines DB ir neieskojo WHQL draiveriu. Taigi paieskojus radau gan idomios info kuri manau pades tiems kurie nores nusipirkti adapteri kuris veiktu. Vnz chipsetas panaudotas kompanijos FTDI kuri gamina mikroschemas ir jas panaudoja daugelis gamintojus (Manhatan, Ednet, Gile ir etc.). Tam kad suzinoti ar jusu norimas nusipirkti/siulomas isigyti lietuvoje adapteris veiks reikia pagal modeli atsekti koki chipseta naudoja gamintojas. Manojo modelis FTDI FT232BM http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm taip pat yra keletas kitu modeliu pagal gamintojo svetaine ir yra gan tiketina kad jie taip pat veikia nes naudoja ta pati draiveriu tipa kuris ne virtualizuoja COM porto kas pagrinde ir yra problema.
Turint kompa bei perejima galima uzsiimti laido gamyba. Uzsuke i bet kokia artimiausia el. daliu parduotuve galite gauti visko ko reikia. Laido gamybos principas gali skirtis priklausomai nuo jusu savybiu atspindinciu: lituoklio virtuaziskuma, ranku kruopstuma, bendo smegenu turio, o bei taciau noro paciam ji gamintis.
Is esmes pagrindas lieka toks pat, du laidai tarp kuriu stovi varza bei diodas. Esme vienu laidu uztrumpinti ODB-I jungties kontakta tam kad automobilio kompiuteris (ECU) pereitu i diagnostikos rezima, o su kitu laidu taip pat pajungtu prie jungties nuskaityti ECU isduodama informacija. Kaip atrodo mano pagamintas laidukas matote foto esancioje virsuje, tiesa matosi tik galas su Serial jungtimi bet kitame gale nieko special tiesiog 3 laidukai su "krokodilais" ant galiuku.
Taigi laido gamybai mums reikes (variacija gali kisti pagal jusu pageidavima), be to jei jus nifiga nerubalinate kokios cia varzos ir diodai tai tiesiog atsispausdinike sekanti paveiklsiuka su litavimo schema ir ji nunese i parduotuve paparasykite siu elementu:
RS232 (Kistukas) jei gaminamas laidas PC, RS232 (Lizdas) jei gaminamas laidas skirtas Palm
Plasmasinis dekliukas skirtas RS232 jungciai
Varza 10 kilo omu
Diodas 1N914 arba paklauskite analogisko
3 "krokodilai" (1 raudonas DATA nuskaitymui ir 2 juodi ODB-I uztrumpinimui)
Bei laido pagal galimybesm pas mane pora metru
Viska sulituojame pagal sekancia schema:
DATA(Raudonas) laiduka lituojame prie 2 kontakto esancio RS232 bei prie jo prilituojama diodo minusa bei varza. Pliusini diodo gala lituojame prie 3 kontakto, o varzos bei juodojo GND(Juodas) laido gala lituojame prie 5 kontakto. Tuo tarpu "krokodilus" prilituojame raudona prie raudono laido galiuko, o juoda laida padaliname i du ir prie ju prilituojame du juodus "krokodilus. Laida patarciau naudoti is minksto vario, nes pigesnis kietas laidas gali tiesiog nuo lankstymo nuluzti. Taigi viska graziai sulitavus galima nesudetingai patalpinti RS232 plasmasiniame gaubte, parduotuvese ju buna ivairiu tiek didesniu tiek mazesniu bet esant vos keliems elementams ir i mazas jie sutelpa nesudetingai.
Toliau seka pajungimas prie automobilio ODB-I jungties. Kaip pavaizduota foto esanciose zemiau, reikia raudona "Krokodila" segti prie pirmo kontakto (skaiciuojasi is virsaus, is kaires i desine). O du juodus prisegti prie 12 bei 8 kontaktu. Eclipsiu 1g vartotojams cia padeda ABS lempute todel kad jei jus viska prisegete teisingai ir ECU perejo i diagnostikos rezima ABS kompas sustreikuoja ir uzsidega ABS perspejimo lempute. Jei jusu auto neturi ABS arba jis dega pastoviai tai jusu problemos. Kas liecia kitas auto pvz 3000GT pajungimo principas toks pat tik kontaktai randasi kitaip issideste, foto su pvz pateiktas.
Eclipse 1g pajungimas:
3000GT pajungimas:
Darbas su programomis ganetinai elementarus. Galite bandytis ir ziurineti ka rodo kokie parametrai tikrai nebijokite nieko nepribursite nes ECU turi isiuta programa ir jos pakeisti neimanoma be papildomu prietaisu. Darbas su MMCD skirta palm gan paprastas spaudziate "New" ir pasirinkite apacioje esanti "Monitor". Parametru stebejimui uzsizymite norimus matyti parametrus tiesiog spausdami ant ju sturumpinimu. Jei norite matyti sio parametro grafika spaudziate ant rodomos reiksmes ir ji pasizymi atitinkama spalva. Norint matyti bendra grafika reikia pazymeti varnele ties "Graph" reiksme. Jei norima testavima issaugoti reikia varnele pazymeti reiksme "Log". Taip pat testavima galima sustabdyti pazymejus "Pause". Jei norite paziureti sisaugotas ECU klaidas bei pratestuoti reliu ir zvakiu veikima, spaudziate ant Palm Meniu atsiverus "DropdownMeniu" pasirenkate "Test". Atsiverus testavimo langui spaudziate "Read" ir laukiate rezultato, jei klaidos aptiktos atsiras ju kodas, uzeje zymekliu ant kodo rasite jo trumpa apibudinima. Norint pasalinti klaidas spauskite "Erase"
Kas liecia TMOlogger darbas su juo zymiai patogesnis. Pateikiu programos paleidimo bei testavimo principa:
Spaudziame "Connect" ir pasirenkame Serial porta kuriuo bus nuskaitomi duomenis. Jei laidas pajungtas teisingai apacioje kampe rodys duomenu apsikeitimo greiti, jei ne liks uzrasas Link Down. Sekmingai susijungus galima stebeti automobilio darba paspaudus "Collect Data" , o jei tik nuskaityti klaidas pasirenkame "DRB2".
Klaidu nuskaitymo vaizdas (Pasirenkame Errors taba)
Duomenu stebejimo vaizdas (Grafiku kreives galima dadeti pasirinkus Data-> Select -> Permetame norimus parametrus) Cia matome RPM raudonai, Knock zaliai, Sklendes atidarymo laipsnis zydra, bei Degimo ankstinimas/velinimas sviesiai zalia.
Tai tiek pradziai jei kam kils klausimu tai man ju irgi kyla
Sis laidas tinka tik automobiliams kuriu valdymo kompiuterio sasaja yra ODB-I standarto, apie laida tinkanti ODB-II aprasyma galite pasiskaityti cia: forumas/viewtopic.php?f=32&t=14558
Taigi, pirmiausia reiktu tureti programine iranga, variantu cieli viens Galima pasigaminti laida tinkanti delninukams(Palm) arba laida tinkanti nesiojamam PC . Kadangi gauti Palm`a su RS232(Serial) jungtimi ganetinai sunku, to daryti nepatariu, bet jei jau ji turite tai uztenka panaudoti MMCD programine iranga ir viska galesite atlikti su juo. Jei naudosite nesiojama PC, tai pakaks tiesiog windows OS dirbancios programos TMOlogger, bei Serial-To-USB perejimo, jeigu jusu NK neturi Serial jungties.
Softas:
Palm source MMCD: Download
Windows programa TMOlogger: Download
Kaip atrodo perejimas Palm pasakyti sunku tiesiog tai priklauso nuo gamintojo bet dazniausiai tai buna platforma i kuria statosi jusu Palmas ir prie platformos galima pajungti pasigaminta laida. Tuo tarpu kaip atrodo nesiojamo PC perejimas panaudotas mano atveju matoma sekancioje foto. Kolkas regis tai Digitus perejimas kuriam panaudotos Windows serial port tvarkykles atnaujintos is interneto. Tikslesne informacija bus veliau. Kolkas zinoma kad su USB portu sis laidas neturetu viekti 99% bet regis sios firmos perejimas ir yra tie 1%
Atnaujinta 2009.05.20: Kadangi pries tai naudojau si adapteri ant Vista OS tai perinstalinus kompa i XP teko paieskoti DRV siam konverteriui, kadangi XP nesijunge prie MS internetines DB ir neieskojo WHQL draiveriu. Taigi paieskojus radau gan idomios info kuri manau pades tiems kurie nores nusipirkti adapteri kuris veiktu. Vnz chipsetas panaudotas kompanijos FTDI kuri gamina mikroschemas ir jas panaudoja daugelis gamintojus (Manhatan, Ednet, Gile ir etc.). Tam kad suzinoti ar jusu norimas nusipirkti/siulomas isigyti lietuvoje adapteris veiks reikia pagal modeli atsekti koki chipseta naudoja gamintojas. Manojo modelis FTDI FT232BM http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm taip pat yra keletas kitu modeliu pagal gamintojo svetaine ir yra gan tiketina kad jie taip pat veikia nes naudoja ta pati draiveriu tipa kuris ne virtualizuoja COM porto kas pagrinde ir yra problema.
Turint kompa bei perejima galima uzsiimti laido gamyba. Uzsuke i bet kokia artimiausia el. daliu parduotuve galite gauti visko ko reikia. Laido gamybos principas gali skirtis priklausomai nuo jusu savybiu atspindinciu: lituoklio virtuaziskuma, ranku kruopstuma, bendo smegenu turio, o bei taciau noro paciam ji gamintis.
Is esmes pagrindas lieka toks pat, du laidai tarp kuriu stovi varza bei diodas. Esme vienu laidu uztrumpinti ODB-I jungties kontakta tam kad automobilio kompiuteris (ECU) pereitu i diagnostikos rezima, o su kitu laidu taip pat pajungtu prie jungties nuskaityti ECU isduodama informacija. Kaip atrodo mano pagamintas laidukas matote foto esancioje virsuje, tiesa matosi tik galas su Serial jungtimi bet kitame gale nieko special tiesiog 3 laidukai su "krokodilais" ant galiuku.
Taigi laido gamybai mums reikes (variacija gali kisti pagal jusu pageidavima), be to jei jus nifiga nerubalinate kokios cia varzos ir diodai tai tiesiog atsispausdinike sekanti paveiklsiuka su litavimo schema ir ji nunese i parduotuve paparasykite siu elementu:
RS232 (Kistukas) jei gaminamas laidas PC, RS232 (Lizdas) jei gaminamas laidas skirtas Palm
Plasmasinis dekliukas skirtas RS232 jungciai
Varza 10 kilo omu
Diodas 1N914 arba paklauskite analogisko
3 "krokodilai" (1 raudonas DATA nuskaitymui ir 2 juodi ODB-I uztrumpinimui)
Bei laido pagal galimybesm pas mane pora metru
Viska sulituojame pagal sekancia schema:
DATA(Raudonas) laiduka lituojame prie 2 kontakto esancio RS232 bei prie jo prilituojama diodo minusa bei varza. Pliusini diodo gala lituojame prie 3 kontakto, o varzos bei juodojo GND(Juodas) laido gala lituojame prie 5 kontakto. Tuo tarpu "krokodilus" prilituojame raudona prie raudono laido galiuko, o juoda laida padaliname i du ir prie ju prilituojame du juodus "krokodilus. Laida patarciau naudoti is minksto vario, nes pigesnis kietas laidas gali tiesiog nuo lankstymo nuluzti. Taigi viska graziai sulitavus galima nesudetingai patalpinti RS232 plasmasiniame gaubte, parduotuvese ju buna ivairiu tiek didesniu tiek mazesniu bet esant vos keliems elementams ir i mazas jie sutelpa nesudetingai.
Toliau seka pajungimas prie automobilio ODB-I jungties. Kaip pavaizduota foto esanciose zemiau, reikia raudona "Krokodila" segti prie pirmo kontakto (skaiciuojasi is virsaus, is kaires i desine). O du juodus prisegti prie 12 bei 8 kontaktu. Eclipsiu 1g vartotojams cia padeda ABS lempute todel kad jei jus viska prisegete teisingai ir ECU perejo i diagnostikos rezima ABS kompas sustreikuoja ir uzsidega ABS perspejimo lempute. Jei jusu auto neturi ABS arba jis dega pastoviai tai jusu problemos. Kas liecia kitas auto pvz 3000GT pajungimo principas toks pat tik kontaktai randasi kitaip issideste, foto su pvz pateiktas.
Eclipse 1g pajungimas:
3000GT pajungimas:
Darbas su programomis ganetinai elementarus. Galite bandytis ir ziurineti ka rodo kokie parametrai tikrai nebijokite nieko nepribursite nes ECU turi isiuta programa ir jos pakeisti neimanoma be papildomu prietaisu. Darbas su MMCD skirta palm gan paprastas spaudziate "New" ir pasirinkite apacioje esanti "Monitor". Parametru stebejimui uzsizymite norimus matyti parametrus tiesiog spausdami ant ju sturumpinimu. Jei norite matyti sio parametro grafika spaudziate ant rodomos reiksmes ir ji pasizymi atitinkama spalva. Norint matyti bendra grafika reikia pazymeti varnele ties "Graph" reiksme. Jei norima testavima issaugoti reikia varnele pazymeti reiksme "Log". Taip pat testavima galima sustabdyti pazymejus "Pause". Jei norite paziureti sisaugotas ECU klaidas bei pratestuoti reliu ir zvakiu veikima, spaudziate ant Palm Meniu atsiverus "DropdownMeniu" pasirenkate "Test". Atsiverus testavimo langui spaudziate "Read" ir laukiate rezultato, jei klaidos aptiktos atsiras ju kodas, uzeje zymekliu ant kodo rasite jo trumpa apibudinima. Norint pasalinti klaidas spauskite "Erase"
Kas liecia TMOlogger darbas su juo zymiai patogesnis. Pateikiu programos paleidimo bei testavimo principa:
Spaudziame "Connect" ir pasirenkame Serial porta kuriuo bus nuskaitomi duomenis. Jei laidas pajungtas teisingai apacioje kampe rodys duomenu apsikeitimo greiti, jei ne liks uzrasas Link Down. Sekmingai susijungus galima stebeti automobilio darba paspaudus "Collect Data" , o jei tik nuskaityti klaidas pasirenkame "DRB2".
Klaidu nuskaitymo vaizdas (Pasirenkame Errors taba)
Duomenu stebejimo vaizdas (Grafiku kreives galima dadeti pasirinkus Data-> Select -> Permetame norimus parametrus) Cia matome RPM raudonai, Knock zaliai, Sklendes atidarymo laipsnis zydra, bei Degimo ankstinimas/velinimas sviesiai zalia.
Tai tiek pradziai jei kam kils klausimu tai man ju irgi kyla
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
- Fever
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 4869
- UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
- AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
- SkypeCOLON rimwerimwe
- MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
Na čia viskas paprasta, tiek laido gamyba, tiek darbas su programomis. ODB-I pas visus 1G yra?
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
cia labiau pagal metus sprendziasi kokia jungtis bet pas 1g ta senesne
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
- CMEPTb
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 375
- UžsiregistravoCOLON 2007 10 30, 03:34
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Eclipse 1G
- MiestasCOLON Vilnius
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
gal kas patars kur nupirkti ta dioda 1N914 nes lemonoj,evitoj,spikare neradau nekur, gal kas turi?
1G USA eclipse GS
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11304
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
Aš lemonoj pirkau kažkada seniai Gal tik tam filiale neturi...CMEPTb rašėCOLONgal kas patars kur nupirkti ta dioda 1N914 nes lemonoj,evitoj,spikare neradau nekur, gal kas turi?
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
- Spikas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 214
- UžsiregistravoCOLON 2008 01 11, 14:37
- AutomobilisCOLON Space Star 1.3 GLX '99m Sidabrinis
- MiestasCOLON Vilnius
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
Ko gero tiks paprasciausias 1N4148, rasit ji bet kokioj elektronikos parduotuvej. 1N914 jau labai senas, ko gero jau ir nebegaminamas. Pagal veikima jie abu yra "High Speed Switching Diodes" su labai artimais parametrais.
Space Star 1.3 GLX '99m
- Marius Dodge
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 94
- UžsiregistravoCOLON 2008 05 22, 20:20
- AutomobilisCOLON dodge stealth twin turbo
- MiestasCOLON LTU-Vievis
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
Toks kausimas internete visur vienas diodas 10 kilo omu o pas tave 1 kilo omas. klaidingos informacijos negauni?
DODGE STEALTH TWIN TURBO 1994m. 3.0
SUBARU LEGACY 1993m. 2.2 parduota
HONDA CRX 1987m. 2.0
GAS 21 VOLGA 1973m.
Mitsubishi Pajero 1989 06 2,5TD
SUBARU LEGACY 1993m. 2.2 parduota
HONDA CRX 1987m. 2.0
GAS 21 VOLGA 1973m.
Mitsubishi Pajero 1989 06 2,5TD
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
Marius Dodge rašėCOLONToks kausimas internete visur vienas diodas 10 kilo omu o pas tave 1 kilo omas. klaidingos informacijos negauni?
jo paveiksliukas neteisingai padarytas nes aprasyme parasyta 10
pataisysim
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
Spikas rašėCOLONKo gero tiks paprasciausias 1N4148, rasit ji bet kokioj elektronikos parduotuvej. 1N914 jau labai senas, ko gero jau ir nebegaminamas. Pagal veikima jie abu yra "High Speed Switching Diodes" su labai artimais parametrais.
jei sia info kas patvirtins tai galesim pakeist diodu numerius
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 16
- UžsiregistravoCOLON 2008 07 30, 23:12
- AutomobilisCOLON MITSU SIGMA
- MiestasCOLON LTU
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
A Sigmai toks daiciukas tiks?
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
jei pas tave pirma OBD jungtis turetu tiktiPRANUKAS rašėCOLONA Sigmai toks daiciukas tiks?
principas ju visu vienodu uztrumpini viena kontakta ir kompas pradeda i kita kontakta siusti info ir tiek tau belieka nuskaityti
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
o kaip ant colto? as nezinau koki aten jungtis
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 8
- UžsiregistravoCOLON 2008 04 20, 16:00
- AutomobilisCOLON colt
- MiestasCOLON LTU
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
na tai ar kasnors bandet su 1N4148 diodu?
Mitsubishi Colt '95
- CMEPTb
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 375
- UžsiregistravoCOLON 2007 10 30, 03:34
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Eclipse 1G
- MiestasCOLON Vilnius
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
as padariau su 1N4148 diodu, viskas veikia, tik su vista nelabai nori dirbti... tik kompo id rodo ir visalaika link down uzrasas, su xp rodo viska, tik nesigavo klaidu istrinti
rode kad kompas nuo VR4 versijos
blogai kaskas susijungia jei neatpazysta kompo
pas mane ir ant vistos ir ant xp puikiai veikia
rode kad kompas nuo VR4 versijos
blogai kaskas susijungia jei neatpazysta kompo
pas mane ir ant vistos ir ant xp puikiai veikia
1G USA eclipse GS
Re: PC prijungimas masinos diagnostikai prie OBD-I jungties
Pasakykit man ar ant kolto kokia jungtis ar verta pradeti gaminti ta laida