Puslapis 1720

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 02 19, 16:35
Jankiz
į kitą puslapį :mrgreen:

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 02 19, 17:27
Lukas
nearealus rašėCOLON
Riebus rašėCOLONnerealus EIK TU NX su savo tokio dydzio fotkem!!! :evil: aciu uz demesi!
nu sorry,kad neatlaikiai.kita karta tex jau mazint,kad neabutu nusiskundimu :mrgreen:
Tai, Nerealus, tu paimk ir sumažink nuotraukas, paredagavęs savo postą.

p.s. kasnors galėtų nervais pagrot ir pacituot Nerealaus postą šitam puslapyje =DDD

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 16, 00:24
Fever
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Under hood

Hyundai Elantra valve cover
PTE 5031e
JMF Sheet Metal Intake Manifold
Extreme Motorsports ported Evo III manifold
Extreme Motorsports ported 02 housing
Extreme Motorsports exhaust with twin tips
4gperformance 3 in intake
3g Maf
JMF COP setup
Web cams(272 intake/276 exhaust)
Bosch 044 fuel pump in tank
850cc injectors
4gperformance FMIC setup with ETS core
Stock Galant VR-4 bypass valve
Greddy Kevlar Timing belt kit
90 DSM external oil cooler
Keydiver chip with all options

Driveline

Shep stage 1 tranny with Evo steel shift forks
ACT 2600

Suspension/Brakes/Wheels

KSport 32 way adjustable coilovers
Whiteline front and rear swaybars
Cusco front and rear strut tower braces
Powerstop rotors
Hawk Brake Pads
Stainless steel brake lines
Advan Racing 2 piece SA3A 17x7 front and 17x8 rear
225/40/17 KUHMO ECSTA front and rear


Exterior

JDM front and rear bumpers
JDM projector fogs
HiRev Carbon fiber JDM style hood
HiRev Carbon trunk with Moroso battery kill and MMC emblem
JDM corner lights
1993 Headlights
1992 Grille
JDM replica decals from ten8teen.com
92 Tailights
Thule Bike Rack
20% tint

Interior

2003 Evolution VIII front and rear seats on custom brackets and Netami 5 point harnesses
1989 under panel
2G shift knob with 1G leather boot/lever
Lotek dual a pillar pod
Blitz BL series boost gauge
Blitz BL series EGT gauge
Carbon fiber speaker pod gauge holder with AEM wideband
Apexi S-AFC II
Greddy Profec Type S boost controller
Pioneer 4 channel amp and component speakers
Alpine MP3/CD/CDR/ head unit with remote
Viper alarm system

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 16, 02:11
Giedrius902
Sorry uz OT,bet kodel ten Hiundai dangtelis,esu girdejes,kad Hiundajai su Mitsais kazka bendro yra tureje,bet nzn koks skirtumas,kad ten Hiundai dangtelis?Jis kazka keicia is esmes ar tiesiog atlieka elementaria dangtelio funkcija?

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 16, 09:54
Micius
Giedrius902 rašėCOLONSorry uz OT,bet kodel ten Hiundai dangtelis,esu girdejes,kad Hiundajai su Mitsais kazka bendro yra tureje,bet nzn koks skirtumas,kad ten Hiundai dangtelis?Jis kazka keicia is esmes ar tiesiog atlieka elementaria dangtelio funkcija?
Sitas hiundajaus dangtelis tesiskiria uzrasu.
Bet yra naujesniu hiundaju dangteliu, kurie biski skiriasi forma ir yra "tvirtesni" nei Mitsubishio, todel kartais yra dedami kaip "upgrade'as" ;)

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 16, 10:07
scheichas
blem rimvi, jau pagalvojau kad taviskis man nezinant atsigavo :D a po to ziuriu, kad vis delto ne tas bolidas, bet uztat is pirmo ispudzio tai pagalvojau apie tavo gulbe :)

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 16, 10:26
Julius57
Įsiurbimo kolikas manau kad "neteisingas" :roll:

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 16, 11:48
Mivecas
Julius57 rašėCOLONĮsiurbimo kolikas manau kad "neteisingas" :roll:
argumentuok prasom :wink:

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 16, 11:59
Fever
Geras tas kolikas, JMF šūdo negamina :wink: Su Magnus tai va teko girdėt, kad trūksta jie...

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 16, 14:00
Julius57
Kodėl pirmas cilindras dažniausiai nuskriaudžiamas darant kolika siaurėjantį? Aš manau kad reikia daryt tolygų, o ne siaurėjantį, nors gal turbo motorams tai neaktualu :roll:

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 17, 02:15
Riebus
Julius57 rašėCOLONKodėl pirmas cilindras dažniausiai nuskriaudžiamas darant kolika siaurėjantį? Aš manau kad reikia daryt tolygų, o ne siaurėjantį, nors gal turbo motorams tai neaktualu :roll:
nenuskriaudziamas teisiog galvok tokiu principu storiausia vieta 4cilindrai ploniau 3 dar ploniau 2 pats galas tai oro srautas prainantis 1 cilindrui taip kad sutaupius daug metalo daiktas pasidaro pigesnis neprarasdamas savo aerodinaminiu savybiu

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 18, 08:57
Nomad
na ok, su tuo viskas aišku, bet kodėl būtent PIRMAS būna ilgiausias, o ketvirtas trumpiausias?
Riebus rašėCOLONnenuskriaudziamas teisiog galvok tokiu principu storiausia vieta 4cilindrai ploniau 3 dar ploniau 2 pats galas tai oro srautas prainantis 1 cilindrui taip kad sutaupius daug metalo daiktas pasidaro pigesnis neprarasdamas savo aerodinaminiu savybiu

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 18, 13:58
Riebus
Nomad rašėCOLONna ok, su tuo viskas aišku, bet kodėl būtent PIRMAS būna ilgiausias, o ketvirtas trumpiausias?
Riebus rašėCOLONnenuskriaudziamas teisiog galvok tokiu principu storiausia vieta 4cilindrai ploniau 3 dar ploniau 2 pats galas tai oro srautas prainantis 1 cilindrui taip kad sutaupius daug metalo daiktas pasidaro pigesnis neprarasdamas savo aerodinaminiu savybiu
nelabai supratau ka cia paklausei :wink:

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 18, 14:51
Fever
Išvis nelabai suprantu, kas čia negerai :| Taigi vienu metu veikia tik vienas cilindras, paskui kitas bla bla ir t.t. Kolektoriaus runneriai vienodo ilgio, skersmens ir pan. Kiekviena cilindra pasiima oro kiek jai pačiai reikia ir viskas. O dėl koliko netolygumo, tai čia man rodos ne tūrio sumetimais daryta, gal labiau, kad nukreipt orą, išvengt sukurių, neprarast greičio ir pan.

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 22, 22:13
Fever
Su evo :tt1:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis