Puslapis 1820

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 23, 09:47
Nomad
na žiūrėk foto, standartinis 4g63t kolikas, kodėl (eilės tvarka: 4 3 2 1) pirmas ilgiausias, 2 ir 4 vidutinio ilgumo, o 3 trumpiausias kelias iki turbos.

why?

Paveikslėlis
Riebus rašėCOLON
Nomad rašėCOLONna ok, su tuo viskas aišku, bet kodėl būtent PIRMAS būna ilgiausias, o ketvirtas trumpiausias?
nelabai supratau ka cia paklausei :wink:

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 23, 15:33
Riebus
Nomad rašėCOLONna žiūrėk foto, standartinis 4g63t kolikas, kodėl (eilės tvarka: 4 3 2 1) pirmas ilgiausias, 2 ir 4 vidutinio ilgumo, o 3 trumpiausias kelias iki turbos.

why?

[im]http://www.usedeclipseparts.com/catalog ... IM3869.jpg[/img]
Riebus rašėCOLON
nelabai supratau ka cia paklausei :wink:
na ten gi kalbejom butent apie tokia struktura ISIURBIMO koliko kurio oro talpa nera staciakampio formos o kugine

o sicia manau yra taip tik todel kad turba tiesiog kitaip nepasikabintu ir tiek nes ismetimo koliko forma tai cia jau sudegusios dujos jos itakos misinio santykiui neturi nieko

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 24, 00:14
Fever
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 24, 09:03
Dzhedaj
Nomad rašėCOLONna žiūrėk foto, standartinis 4g63t kolikas, kodėl (eilės tvarka: 4 3 2 1) pirmas ilgiausias, 2 ir 4 vidutinio ilgumo, o 3 trumpiausias kelias iki turbos.

why?

Paveikslėlis

Firstly - if the speed’s allowed to slow, inertia will be lost, and any extraction effect along with it. This is the phenomena where high-speed exhaust gas can be used to clear the combustion chamber fully, ready for the fresh in-coming charge - effectively ‘pulling’ any last combustion residue out even after the piston has reached top dead centre (almost at a standstill). Loss of speed by using too big a pipe will therefore leave some spent gases in the chamber, diluting the next charge, causing a reduction in power output.

Secondly - and perhaps more importantly an overly large pipe size will cause such a reduction in gas speed, it’ll stop and actually reverse 'flow' at the end of the exhaust stroke. Bad news, as this’ll allow those horrid spent gases to flow back into the chamber - repeat dilution scenario above! So it’s important to get the lengths right. If too short, one slug of gas exiting one exhaust port could run slap bang into the end of another. Worse, the second slug could well be going in the other direction. Getting the initial (primary) pipes the right length to a well shaped junction will all but eliminate this.

Then we have the shock wave phenomena - affected by pipe length and engine speed. On the exhaust stroke, the piston shoves a slug of gas out past the valve, creating a positive pressure pulse that careens down the system at some 1300-1500 feet per second. The instant it pops out the end, a reflection’s created sending a negative pressure pulse back up the pipe towards the exhaust valve. Now, getting this back whilst the exhaust valve’s still open a-ways during the overlap period (when both inlet and exhaust valves are open at the same time when the piston reaches and stays around top dead centre for a short period) the negative pressure will help draw out them nasty ol’ burnt gases. From this we can see that to make best use of the returning negative pressure pulse for a given engine build/cam type, pipe length needs to be optimised to work at a certain engine speed.

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 24, 19:07
Riebus
kad pvz ten kokiam atmosferikui tai turi itaka sutinku bet turbai :)) COMON!!!! kaip dabar popsas patapo sakyt palyginus koki shock patiria ant spranuotes tos dujos iseinamos tai visa kas parasyta pas zedaju netenka galios :)

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 24, 21:01
Dzhedaj
Kalba ne apie šoką turbai daugiau. Manau, esmė dujų greityje. Reikia sukonstruoti koliką taip, kad iš vieno cilindro ką tik išmestų dujų grįžtantis slėgis nesusidurtų su kito cilindo išmetamom dujom ir jų nepristabdytų.

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 03 24, 22:05
Matosas
o senoji mokykla mokino, kad efektyviausias dujų pašalinimas yra tuomet, kai koliko vamzdių ilgiai viendi

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 04 07, 00:06
Fever
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
BONUS

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 04 07, 09:56
M_actep
Shaunuolis Fever :clap2: Grazhus galanchiukai 8O Yra kur akis paganyt :D

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 04 07, 20:43
nearealus
super tas baltas galanciukas,o ir tos galant lenktynes ir geris :P saunuolis fever :respect:

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 04 09, 01:53
Riebus
Matosas rašėCOLONo senoji mokykla mokino, kad efektyviausias dujų pašalinimas yra tuomet, kai koliko vamzdių ilgiai viendi
na nzn vyrai ka jus kaip cia moketes bet kadangi kolike tarp galvos ir turbos yra gan nemazas slegis kuris prapucia net tarpine tai jokios teorijos apie duju gebejima stabdyti viena kita ar kad vienos nukeliauja ilgesni atstuma kitos trumpesni ar dar kas nors yra fignia tiesiog visos stabdandzios jegos yra niekis palyginus su slegiu kuris susidaro del turbos ir tiek

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 04 19, 11:40
nearealus
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
tiktai galine rankena pamirso ideti :mrgreen:
Paveikslėlis

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 04 20, 11:06
Fever
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 04 20, 11:39
scheichas
Nu Fever saunuolis, iskart taiso situacija :) rimta bolida ikelei :)

Re: Nerealūs Galantai (6G)

ParašytasCOLON 2010 04 20, 11:44
Fever
AMG/JDM/VR4/Evo hibrydas :D