Puslapis 67

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 02 02, 17:15
t-sport
kaina tai ka zinau..kaip uz nauja masina :mrgreen:

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 02 02, 17:17
Vyckele
t-sport rašėCOLONkaina tai ka zinau..kaip uz nauja masina :mrgreen:
na nebent Lada Kalina :D O ir šiaip, beveik kaip nauja :!: :?:

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 02 02, 20:29
Micius
Vyckele rašėCOLON
t-sport rašėCOLONkaina tai ka zinau..kaip uz nauja masina :mrgreen:
na nebent Lada Kalina :D O ir šiaip, beveik kaip nauja :!: :?:
Betkokiu atveju tame skelbime starionas overpraisintas taip bent 2-3 kartus

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 02 04, 18:17
Kevinas
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 02 14, 16:15
Vyckele
Lancer '87

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 02 16, 17:50
Kevinas
1978 Mitsubishi Celeste 1600 GL Coupé

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Lukštas :mrgreen:

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 02 16, 17:58
t-sport
man tai labai patinka to laikmecio sitas kebulo stailas masinu..

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 02 23, 18:40
Vyckele
Sigma GSR '78
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 03 15, 22:19
Kevinas
Starion 4G63 single cammer slammer...
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Cars like the Colt and Celeste are lighter than an EG hatch, RWD.. and the 4G63 twin cam bolts right up.. as shown in the Colt above with a Galant AMG VR4's twin cam 4G63 swapped in place of the normal single cam.
Celeste 4G63 SOHC turbo
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Consider the following- The starion was the first FMIC equipped, mass produced car. The Lancer Turbo was the first mass produced fuel injected, turbocharged 4cyllinder 4door car

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 03 27, 19:01
Marozas66
jei neklystu , keletas galant'u foto ;)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 03 29, 18:30
Kevinas
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 03 29, 21:29
Riebus
bet dabar taip galvoju kad tos sohc galvos ant stariono niekas nekeicia i dohc nes grandine yra grandine :) ar ten ne originaliai gal

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 05 11, 14:13
Vyckele
1975 Colt
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 05 11, 14:14
Kevinas
Gerai atrodo!

COLT GALANT
The first generation of the car, initially known as the Colt Galant, was released in December 1969. Three models were available, powered by the new 'Saturn' engine in 1.3 (AI model) or 1.5 L (AII and AIII) configurations. A 1.6 L version came the following year. The design was dubbed "Dynawedge" by Mitsubishi, referring to the influence of aerodynamics on the silhouette.[2] Initially only available as a four-door sedan, a two-door hardtop variant was added in 1970, offering the unique stylistic feature of being the first Japanese production passenger car with full side windows and no side pillars. It became Mitsubishi's first car to be sold in the United States in 1971 when the Chrysler Corporation, the company's new partner and stakeholder, began importing the car as the Dodge Colt. It was also sold in Australia alongside the larger Chrysler Valiant models, in four door form as the Chrysler Galant.

From 1970, a fastback coupé model was developed, the Galant GTO. Fashioned after contemporary American muscle cars, the hardtop GTO was available with a choice of three 4G32 'Saturn' engines, and was available until 1975. The nameplate was sufficiently highly regarded in Japan for it to be resurrected for the 1990 Mitsubishi GTO coupé.

A second coupé was introduced in 1971, the Galant FTO. Powered by the 4G41 1.4 L engine, it too would leave a legacy for the company to return to in the 1990s with the Mitsubishi FTO.

Re: Mitsubishi Classics

ParašytasCOLON 2010 11 15, 17:01
Vyckele