ise rašėCOLON
Taigis taigis, mano patarimai butu tokie: Pirmiausiai, koki gera pausvalandi ziurek kaip dirba variklis (geriausia nuo salto iki normalios temperaturos) turi dirbt tolygiai, apsukos nesokinet negest ir t.t. Zodziu stebek ar nera jokiu keistu dalyku jo darbe, jei yra tai didele tikimybe kad yra bedu su variklio valdymo sistemomis. Toliau atkreipk demesi i starterio veikima, turi veikt tolygiai, be vadinamu zagsejimu ir pertrukiu, auto turi kurtis iskart, jei ne tai irgi nelabai geras zenklas. Tada paklausyk ar neklaksi kompensatoriai, jei variklis ciksi, tai nelabai gerai, netikek jei sakys pasikeisi tepala ir praeis, jei praeitu tepalas jau butu be taves pakeistas. Toliau aisku apziurek po korke kas darosi radiatoriuje, turi but geros spalvos ausinimo skystis, ne koks rudziu ar dar kokio brudo, apziurek ar nera emulsijos pozymiu ir ar neplaukioja kokiu hermetizuojanciu medziagu likuciu, jei ju yra, tai kazkas bande pigiai sustabdyt nuoteki, o poto ta hermetika is ausinimo pasalint tai tikras vargas. Jei nepasalinsi, tai didele tikimybe kad teks keist termostata o gal ir peciuka. Toliau reiktu atsukti tepalo ipylimo kamsteli apziuret ar nera emulsijos pozymiu, apziuret kaip atrodo veleneliai, kiek ju ten matosi, turi but grazus ir blizget, ant ju neturi matytis mechaniniu pazeidimu. Dirbanciam varikliui atsuk tepalo kamsteli jis nuo to neturetu uzgest (nors darbas jo gali siek tiek pasikeist).
Sveika butu pasimatuot kompresija, bet be laek down testo tai nelabai ka pasakys. jei yra galimybes palindes po masina paklausyk kaip dirba variklio apacia, reiktu siek tiek pagazuot, neturi girdetis jokiu dunksejimu is bloko ar dar kokiu pasaliniu garsu. Na ir aisku apziurek ar nesiskverbia tepalai per tapines (jei bega per galvos dangtelio tarpine tai nieko baisaus pas visus jauciu eclipsuose tai yra). Del variklio tai geriau ieskok kad butu ne USDM.
Toliau seka deze, vaziuojant is jos neturi girdetis jokiu uzimu ar kitu pasaliniu garsu, isbandyk kaip jungiasi begiai aukstyn po to visa seka isbandyk zemyn ir aisku atbulini, jei viskas gerai jungiasi ir nera garsu jokiu, tai viskas ok. Dar atkreipk demesi i sankaba, ar ji gerai sukiba butu gerai apziuret jos cilindriukus, nes buna kad jie pradeda leist, na ju remontas nera brangus.
vaziuokle: Pirma patikrink stabdzius, jei kala per vaira tai teks keist diskus, jie nera labai brangus. pakelus masina apziurek visas gumas ir ar is amortiku nebega tepalas, liaudiskai tariant ar jie neapsimyze, priekiniai amortikai pakankamai brangus, nes eina su visu kelmu. paklausyk ar neuzia guoliai, jei uzia kuris galinis neapsigauk jis siaip labai brangus nes eina su visa stebule. Taip pat atkreipk demesi i galini tilta, nes daznoj eclipsej jis yra isvaziaves i kuria nors puse, tai nera labai didelis minusas, bet tik del to kad zinotumei, sutaisyt nesudetinga ir nelabai brangu, bet reikia turet meistra kuris nebijotu hemorojum uzsiiminet.
na toliau seka kebulo aptikrinimas, sito neaptarinesiu nes jau atsibodo rasyt, paminesiu tik tai kad geriau imk su tvarkingais posukiais bei kitais estetikos bei apsvietimo elementais, kai kuriu neimanoma gaut net turint pinigu.
Jei rasi mano minetu trukumu tai dar nereiskia kad nereikia pirkt masinos, tiesiog ieskok kuri turi trukumu maziuasiai, o ir tada musk kaina, nes tau reiks kist litukus kad ta pasalintum.
Na gal neviska suminejau bet pradizia uzteks.
nu kad taip butu tokiu metu masinoje turetum pirkti nauja.