Sveiki, noriu įsigyti Mitsubishi Outlander antros kartos nuo 2007 metų.
Didžiausias galvos skausmas renkantis - variklis. Galvoju apie dyzelinį ir pardavime daugiausia su 2.0 DiD. Žinau, jog tai yra VW variklis ir nuomonių yra labai skirtingų. Kad jie blogi, kad su common rail sistema jau visai geri ir pan.
Gal kas galite plačiau papasakoti apie Outlanderyje stovintį variklį? Kokie ten purkštukai, tepalo siurblys, ar variklis turi chroniškų bėdų, ar čia stovinti common rail jau yra tas gerasis ir t.t
Esu nužiūrėjęs 180 tūkst. prabėgusį, bet sako, kad tikrai labai gerai prižiūrėtą automobilį, bet vat galutinai neapsisprendžiu.
Ačiū už pagalbą.
Marius
Mitsubishi Outlander nuo 2007 metų pasirinkimas
- HDi
- Klubo narys
- PranešimaiCOLON 285
- UžsiregistravoCOLON 2011 01 24, 19:16
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D instyle
- SkypeCOLON eddmunddas
- MiestasCOLON Trakai-Vilnius
Re: Mitsubishi Outlander nuo 2007 metų pasirinkimas
Apie variklį jau esu truputį rašęs, bet pakopijuosiu į čia. Pas mane lanceris su tokiu varikliu ir "čipuotas".MariusMS rašėCOLONSveiki, noriu įsigyti Mitsubishi Outlander antros kartos nuo 2007 metų.
Didžiausias galvos skausmas renkantis - variklis. Galvoju apie dyzelinį ir pardavime daugiausia su 2.0 DiD. Žinau, jog tai yra VW variklis ir nuomonių yra labai skirtingų. Kad jie blogi, kad su common rail sistema jau visai geri ir pan.
Gal kas galite plačiau papasakoti apie Outlanderyje stovintį variklį? Kokie ten purkštukai, tepalo siurblys, ar variklis turi chroniškų bėdų, ar čia stovinti common rail jau yra tas gerasis ir t.t
Esu nužiūrėjęs 180 tūkst. prabėgusį, bet sako, kad tikrai labai gerai prižiūrėtą automobilį, bet vat galutinai neapsisprendžiu.
Ačiū už pagalbą.
Marius
Čia stovi ne common railas o "pumpa dūzas" (kalbu konkrečiai apie montuotus į mitsubishi, common railų šitų variklių lyg ir negavo mitsai), arba kitaip tariant tokia tarpinė sistema tarp paprasto dyzelio ir common railo, kuri neprigijo nes atsirado common railas. Apie sistemos veikimo principą nesiplėsiu, nebent labai domina.
Šiaip geras variklis, net atstovybėj kai lankiausi, sakė jokių bėdų su jais. Pats jau virš 50kkm susukau su juo, kokie 30kkm čipuotas.Nors ir VAG'o 2.0TDI čia, bet kiek teko domėtis užsienio forumuose, tai šitas variklis nėra visiškai tas pats, kuris buvo ne pats geriausias (BKD) iš pirmųjų 2.0TDI kurie ne kokią reputaciją iš pradžių turėjo tarp VAG automobilių. Iš esmės šitą motorą apibrėžia kaip "industrinį" VAG'o motorą kurį pardavinėjo kitiems gamintojams kuris evoliucionavo iš BKD, bet neturi jam būdingų ligų, plius pirkėjai (šiuo atveju mitsubishi) galėjo jį kažkiek keisti, tai užsienio forumai teigia, kad šitam varikly ištaisyta tepalo pompos problema, kuri buvo ant pirmųjų BKD, taip pat purkštukai nebekelia problemų, galvos tarpinės bėda ir ištaisyta. Tad po kapotu tik skysčių pildymas ir filtrų ir tekalų keitimas
20 Ford Mustang Convertible 2.3T, Daily
06 Mercedes-Benz ML320 CDI, Draudimo nurašyta, parduota
04 Audi A3 2.0TDI, Parduota
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Parduota
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
06 Mercedes-Benz ML320 CDI, Draudimo nurašyta, parduota
04 Audi A3 2.0TDI, Parduota
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Parduota
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota